سروش اسكندري گفت: شرايط اقتصادي تيم ها باعث شد كه حتي مقام دارها نيز در ليگ برتر امسال حضور نداشته باشند.

سروش اسكندري ملي پوش بدمينتون در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در مسابقات ليگ امسال با تيم گاز تهران قرار داد بستم اما متاسفانه شرايط مالي كه در بدمينتون حاكم بود مانع از حضور تيم هاي بيشتر شد.

وي در خصوص عملكرد هيئت بدمينتون زنجان عنوان كرد: مسئولان هيئت برنامه ريزي  هاي خوبي را در راستاي ارتقاي سطح بدمينتون استان برداشته اند و ا ين گام مثبت مشكلات گذشته را رفع كرده است چرا كه پيش از اين بين ورزشكاران و مسئولان مشكلاتي وجود داشت ولي اكنون شرايط خوبي در حال رقم خوردن است.

اسكندري با بيان اينكه شرايط در بدمينتون امسال نسبتا خوب بود گفت: مسابقات بين المللي اربيل بعد از رقابت هاي كشوري برگزار شد و اردوهاي آماده سازي ملي پوش را در شرايط خوبي قرار داده بود.

وي در ادامه افزود: سطح بيست وسومين دوره مسابقات فجر بالاتر از سال گذشته بود و ملي پوشان با وجود اينكه رقابت هاي خوبي را با حريفان خود داشتند اما نتوانستند به مدال برسند.

ملي پوش بدمينتون تاكيد كرد: نوا آرمادا به دليل مشكلات مالي فدراسيون فروردين قرار دادش به اتمام مي رسد اما نبايد اين نكته را ناديده بگيريم كه وي از لحاظ سطح فني به ملي پوشان كمك بسياري كرد اما چنانچه وي از تيم ملي برود صادق كرباسي بهترين گزينه خواهد بود./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار