جانشين فرماندهي انتظامي استان کردستان با اشاره به افزايش 136 درصدي سفرهاي نوروزي به اين استان ، بيان داشت :امسال در تعطيلات نوروزي هيچگونه جرم خشن و تاثير گذاري را در استان نداشته ايم .

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، سرهنگ قنبري جانشين فرماندهي انتظامي استان کردستان با اشاره به در پيش بودن روز طبيعت ،بيان داشت : پليس در خدمت مردم است و هدف پليس تعميم و تحکيم امنيت در جامعه مي باشد .

وي افزود: با اقدامات و تدابير صورت گرفته بحمدالله در ايام تعطيلات نوروزي هيچگونه جرم خشن و تاثير گذاري را در استان نداشته ايم که اين موضوع نويد خوبي براي مردم فرهنگي استان کردستان مي باشد .

جانشين فرماندهي انتظامي استان کردستان با اشاره به افزايش 136 درصدي سفرهاي نوروزي در اين استان ، عنوان داشت : افزايش سفرهاي نوروزي امسال نشان دهنده وجود امنيت مطلوب در استان است چرا که امنيت مطلوب مبناي همه پيشرفت ها محسوب مي شود .

سرهنگ قنبري با اشاره به آمادگي کامل اين فرماندهي در اجراي ماموريت هاي ترافيکي و انتظامي خود در روز طبيعت ، اظهار داشت: براي ارايه خدمات ترافيکي و انتظامي مطلوب به مردم و مسافران نوروزي و جلوگيري از وقوع هرگونه ناهنجاري اجتماعي و ترافيکي بيش از 950واحد گشتي در سطح استان فعال مي باشد .

اين مقام مسوول خاطر نشان کرد: در تعطيلات نوروز امسال 27 هزار و 166 واحد گشتي به همراه  53 هزار و 696 نفر ساعت کار در راستاي تامين امنيت شهروندان و مسافران نورزوي بکارگيري شده است .

وي با تشکر از همکاري خوب مردم با پليس ،خاطر نشان کرد : با برهم زنندگان امنيت مردم به طور جدي برخورد خواهد شداز اين رو هم استاني هاي عزيز و مسافران نوروزي که در اين استان به سر مي برند مي توانند در صورت بروز هرگونه مشکلي با مرکز 110 ارتباط برقرار کنند ./ز
برچسب ها: جرائم ، کردستان ، خشن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار