رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان خوزستان از کاهش 45 درصدي تلفات جاده اي، تصادفادت فوتي نسبت به سال گذشته را در اين استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، "سرهنگ قاسم قدرتي" در تشريح اقدامات پليس استان در تعطيلات نوروزي، گفت: با استقرار نيروهاي، پليس راه و تحت كنترل قراردان محورهاي مواصلاتي از ابتداي تعطيلات نوروز تاكنون با بررسي، تجزيه و تحليل انجام شده خوشبختانه نسبت به مدت مشابه سال قبل 45 درصد كاهش فوت شدگان در جاده هاي استان و موفق به کسب رتبه اول در کاهش تلفات جاده اي در کشور شده ايم، كه اميدوارم اين روند كاهش تا پايان طرح نوروزي ادامه داشته باشد.

وي در ادامه افزود: از ابتداي تعطيلات نوروزي تاکنون، 51 درصد مجروحين تصادفات جاده اي و 28 درصد تصادفات خسارتي نسبت به سال گذشته کاهش داشته ايم.

رئيس پليس راه استان خوزستان با اشاره به توقيف وسايط نقليه متخلف در محور هاي مواصلاتي استان گفت: تعداد 19 هزار و 325 خودرو به علت سرعت غير مجاز، تعداد 8 هزار و 866 سبقت غير مجاز و تعداد 922 فقره راکب موتور سيکلت به علت عدم استفاده از کلاه ايمني اعمال قانون شدند.

سرهنگ قدرتي در خاتمه بيان داشت: تردد انواع کاميون ها به استثناء حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از مورخه 12/1/92 لغايت پايان روز 14/1/92 در تمامي محورهاي سطح استان ممنوع مي باشد.

وي در پايان بر رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي تاكيد كرد وگفت : تخلفات راهنمايي و رانندگي تجاوز به حقوق ديگران است كه باعث به خطر افتادن جان ديگر افراد جامعه مي شود، بنابراين به رانندگان توصيه ميشود به حقوق ديگران توجه كنند ومقررات را رعايت وازعجله و شتاب در رانندگي خودداري كنند./ز

برچسب ها: کاهش ، تصادفات ، فوتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار