صدر با اشاره به اینکه ‌مسئولان بندری باید برای موارد اضطراری همواره آمادگی کامل داشته باشند، اطلاع‌رسانی و پرهیز از شتاب زدگی و رفتارهای احساسی به دور از نظم و انضباط گروهی را از موارد کاهش خطرات احتمالی دانست.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، مدیرعامل سازمان بنادر با پیش‌بینی جابه‌جایی حدود 5.5 میلیون نفر‌سفر توسط شناورها در بنادر طی طرح نوروزی 92، بر رعایت استانداردهای ایمنی دریایی و تأمین ایمنی تردد مسافران در این ایام از سوی مدیران بنادر، تأکید کرد.

 سید عطاء الله صدر، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود در ایام نوروز امسال 5.5 میلیون نفر‌سفر در بنادر کشور تردد کنند.

وی ‌بر آمادگی عوامل اجرایی در فراهم کردن شرایط مطلوب سفر و نظارت بر حسن انجام الزامات مسافرت‌های دریایی مطابق با شأن و جایگاه مردم کشور تأکید کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: با توجه به در نظر گرفتن و تدارک 6 هزار صندلی برای ایام تعطیلات و متراکم شدن ترافیک تردد‌های دریایی، استفاده از شناورهای استاندارد، جلوگیری از تخلفات و رعایت الزامات و قوانین سفرهای دریایی، مواردی است که باید توسط گروه بازرسان و تیم تجسس و نجات به خوبی انجام شود.

‌صدر با اشاره به اینکه ‌مسئولان بندری باید برای موارد اضطراری همواره آمادگی کامل داشته باشند، اطلاع‌رسانی و پرهیز از شتاب زدگی و رفتارهای احساسی به دور از نظم و انضباط گروهی را از موارد کاهش خطرات احتمالی دانست.

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: سازمان بنادر و دریانوردی با مشارکت در ساخت شناورهای مدرن مسافری و ساخت ترمینال‌ها و اسکله‌های مجهز مسافربری گام بلندی در تأمین ایمنی سفرهای دریایی برداشته است.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی تصریح کرد: لازم است در این ایام، کارکنان و عوامل اجرایی علاوه بر دقت و نظارت با کیفیت بر امور، با علاقه و انگیزه فراوان به خدمت‌رسانی به مردم شریف و مسافران نوروزی همت گمارند و جو روانی آرام و سالمی را برای مردم تدارک ببینند./س
برچسب ها: بنادر ، سفر ، گردشگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار