از سوي اداره كل بهزيستي خراسان رضوي استقرار اكيپ‌هاي مداخله در بحران‌ و چادر مشاوره و نشاط در كمپ‌هاي غدير و بابا قدرت مشهد انجام مي‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران تيم‌هاي تخصصي اورژانس اجتماعي و چادرهاي مشاوره و نشاط در مبادي ورودي خراسان رضوي مستقر شدند.
به گفته‌ي معاون پيشگيري بهزيستي خراسان رضوي، اين برنامه در قالب «طرح كمك به كاهش حوادث جاده‌اي و آسيب‌هاي اجتماعي با عنوان همياران بهزيستي» و مشاركت و همكاري بهزيستي در برنامه‌هاي ستاد مسافرت‌هاي نوروزي اجرا شده است.  
حسن حاجي‌پور افزود: بر اساس اين طرح، يك اكيپ تخصصي اورژانس اجتماعي و مداخله در بحران، در ورودي زائرين به مشهد مقدس در كمپ‌هاي غدير و بابا قدرت مستقر شده اند.
وي گفت: همچنين يك چادر مشاوره متشكل از مشاوران و مددكاران بهزيستي در اين محل‌ها به متقاضيان خدمات مشاوره‌اي ارائه مي‌كنند.
وي اضافه كرد: جامعه‌ي معلولين و همياران سلامت روان نيز پايگاه‌هايي براي آگاه‌سازي و خدمات رساني به مسافرين در محل‌هاي ورود و اسكان زائران داير کرده اند.
به گفته‌ي اين مسؤول، توزيع بسته‌هاي آموزشي، جزوه‌ي آداب سفر، پيام‌هاي پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي و معلوليت‌ها بين زائران و نصب بنر و ساير ابزار تبليغاتي از ديگر بخش‌هاي اين طرح است.
حاجي‌پور گفت: از سوي ديگر، چادرهاي مشاوره و نشاط و ايستگاهايي براي نقاشي و سرگرمي كودكان در پارك‌ها و محل‌هاي اسكان مسافران نوروزي برپا و به عزيزان مسافر و زائر خدمات مشاوره‌اي و آموزشي ارائه مي‌دهد.  
شايان ذكر است خدمات ارائه شده به زائران و مسافران نوروزي به صورت رايگان انجام مي‌شود و تا پايان ايام تعطيلات نوروزي ادامه دارد./
برچسب ها: اداره ، کل ، بهزیستی ، خراسان ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار