معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری از برگزاري جشن تقدير از اعضاي ستاد تسهيلات سفرهاي كشور با حضور مقام‌هاي عالي كشور در استاديوم 100 هزار نفری آزادي خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری دکترمحمد شریف ملک زاده معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری با اعلام این خبر گفت : جشن تقدير از اعضاي ستاد تسهيلات سفرهاي كشور طبق روال هر ساله و البته با شکوهی افزون تر 28 فروردین ماه با حضور تمامی اعضاء و خادمین سفرهای نوروزی ، مقام‌هاي عالي كشور و ده ها هزار نفر از مدعووین در استاديوم 100 هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد.
رییس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور هم چنین از حضور گروه های موسیقی آیینی و سنتی اقوام ایرانی در این مراسم خبر داد و افزود : گروه های موسیقی آیینی و سنتی اقوام ایرانی از استان های مختلف کشور در این مراسم به ارایه اصیل ترین جلوه های موسیقی ایران زمین خواهند پرداخت.
به گفته دکتر ملک زاده ارایه گزارش عملکرد ستاد تسهیلات سفرهای کشور در ایام نوروز و تجلیل از زحمات شبانه روزی خادمان سفر در این ایام ، از دیگر بخش های این مراسم خواهد بود.
وی با بيان اين ‌كه براي نوروز 92 در ستاد تسهيلات سفرهاي كشور برنامه‌ريزي‌هاي بسيار خوبي انجام گرفت ، اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده در نوروز امسال شاهد سفرهایی کم دغدغه و با نشاط در سراسر کشور بوده و هستیم و گردشگري داخلي رونق بيشتري نسبت به سال‌هاي گذشته پيدا كرده كه بخشی از آن به دلیل برنامه‌ريزي‌هاي ويژه سازمان در طول سال بوده است.
رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري كشور با تاكيد بر ارتقاي بيش از پيش خدمات سفر و كيفيت خدمات سفر نسبت به گذشته تصريح كرد: يكي از برنامه‌هايي كه از سال گذشته در اين سازمان دنبال مي‌شد، گردشگري با علايق ويژه بود كه در 31 استان منسجم شد.
معاون رییس جمهور تصريح كرد: اين برنامه‌ريزي‌ها سبب شد تا مردم بدانند که امسال سفری با برنامه‌ریزی دقیق را در سبد کالایی خود قرار دهند و حتی به جاذبه‌های گردشگری استان خود سفر کنند.
وی با بیان اینکه گردشگری داخلی جای خود را میان مردم پیدا کرده است، ادامه داد: وقتی مردم با حوزه تمدن ایران اسلامی بیشتر آشنا می‌شوند، گردشگری داخلی نیز روز به روز رشد بیشتری می‌کند./ي2 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار