مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز یکشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: قاچاق روزانه 10 ميليون ليتر سوخت از مرزهاي شرقي کشور، عدم ورود فراکسیون رهروان ولایت به مصاديق انتخابات ریاست جمهوری/ رصد فضای سیاسی کشور توسط فراكسيون، از تاييد حکم متهمان "3 هزار ميلياردي" تا برگزاري دادگاه "کهريزک" و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:



قاچاق روزانه 10 ميليون ليتر سوخت از مرزهاي شرقي کشور


رئيس کميته دفاعي مجلس با اشاره به قاچاق سوخت در کشور گفت: روزانه حدود 10 ميليون سوخت از مرزهاي شرقي کشور قاچاق مي‌شود.

عدم ورود فراکسیون رهروان ولایت به مصاديق انتخابات ریاست جمهوری/ رصد فضای سیاسی کشور توسط فراكسيون
عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت، درباره فعالیت‌های انتخاباتی این فراکسیون‌ گفت: رویکرد فعلی این فراکسیون تنها رصد اوضاع سیاسی کشور و کمک به این فضا در جهت ایجاد اتحاد و انسجام برای یک فضای سیاسی مثبت در حوزه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری يازدهم است.

از تاييد حکم متهمان "3 هزار ميلياردي" تا برگزاري دادگاه "کهريزک"
آخرين ماه سال 91 شايد مهم‌ترين وقايع را در خود جاي داده باشد، در اين ماه حکم قطعي 25 متهم فساد مالي از سوي ديوان عالي کشور تاييد و سه جلسه از دادگاه جنجال برانگيز کهريزک با حضور "سعيد مرتضوي" متهم رديف اول آن برگزار شد.

آمادگی ایران برای ارائه تجارب خود به ديگر کشورها در تمام حوزه‌های مین‌زدایی


وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اعلام آمادگي کشورمان برای ارائه تجارب خود به ديگر کشورها در تمام حوزه‌های مین‌زدایی گفت: امیدواریم در سال جاری اتمام پاکسازی همه مناطق آلوده را جشن بگیریم.

وزيري که قرباني دفاعيات احمدي‌نژاد شد
استيضاح وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي به دليل انتصاب چندباره سعيد مرتضوی به ریاست سازمان تأمین اجتماعی از مهمترين رويدادهاي مجلس در بهمن‌ماه سال گذشته بود.

بانيان پروژه "انتخابات آزاد" چه كساني هستند؟

علت تكرار كليدواژه "انتخابات آزاد" توسط چهره‌ شاخصي مانند "هاشمي رفسنجاني" كه از ياران ديرين انقلاب محسوب مي‌شود، چيست؟! آيا "رمز آشوب" فتنه آتي كه پيش‌تر دلسوزان نظام نسبت به وقوع آن در آستانه يازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري هشدار داده بودند از كليدواژه "تقلب" سال 88 به كليدواژه "انتخابات آزاد" براي انتخابات 92 تغيير كرده است؟ ...

پیام شفاهی صالحی به همتای قزاقش
سفیر ایران در آستانه در دیدار با معاون وزیر خارجه قزاقستان، پیام شفاهی وزیر امور خارجه کشورمان به همتای قزاقش در محکوم کردن کاربرد سلاح شیمیایی توسط مخالفان دولت سوریه را ابلاغ کرد.

شکست گزینه نظامی آمریکا و غرب در بحران سوریه
یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: کشورهای غربی به‌ویژه آمریکایی‌ها با چرخش در مواضع، خود را برای ایجاد یک گفتمان آماده کرده‌اند، چراکه استفاده از راهکارهای نظامی در سوریه با شکست مواجه شده است.

ایران اقدامات تروریستی اخیر در عراق را محکوم کرد
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، انفجارات اخیر در عراق را محکوم و از اقدامات دولت عراق در مبارزه با تروریسم حمایت کرد.

عملكرد صدا و سيما در "ايام فاطميه" قابل قبول و مثبت بود
عضو فراکسيون روحانيت مجلس گفت: عملکرد صدا و سيما به‌عنوان رسانه ملي در ايام فاطميه قابل قبول و مثبت بود.

دوران دفاع مقدس؛ خط راهنما و نظام فکري براي بشريت
رئیس جمهور گفت: دوران دفاع مقدس یک خط راهنما، مکتب و نظام فکری در برابر ملت ما و بشریت ترسیم کرد.

اگر چنانچه نامزدها به مراكز ثروت و قدرت متصل شوند، كار خراب مي‌شود
انتظار می‌رود انتخابات و تبلیغات انتخاباتی در جمهوری اسلامی ایران به‌دلیل اهمیت جایگاه دین و اخلاق در نزد ایرانیان با تمام فضاهای انتخاباتی دنیا متفاوت باشد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار