استفاده از پردازشگرهای کم مصرف و صفحه ی نمایش با ابعاد مناسب می تواند باعث کاهش مصرف برق در تبلت ها شده و عمر باتری آن ها را افزایش دهد.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،با گسترش کاربرد تبلت ها شرکت های سازنده در پی آن هستند تا با به کار گیری سخت افزار های مناسب طول عمر باتری دستگاه را افزایش داده و از مصرف آن بکاهند.در این گزارش اورژانس IT تبلت های کم مصرف موجود را معرفی می کند.




Lenovo ThinkPad Tablet 2


ThinkPad Tablet 2 یک تبلت دارای باتری قدرتمند می باشد.باتری این تبلت نسبتا گران قیمت 700 دلاری می تواند تا 10 ساعت به طور مداوم و بدون نیاز به برق کار کند.حافظه RAM  و گیگابایتی و صفحه نمایش 10 اینچی همراه با حافظه ی داخلی 64 گیگابایتی و پردازشگر اتم دو هسته ای 1.8 گیگاهرتزی از علل مهم کم مصرف بودن این تبلت است.



Acer Iconia W510


شعار شرکت سازنده برای این محصول استفاده از پردازشگر اتم به اضافه ی ویندوز 8 برای طول عمر بیشتر باتری می باشد.این تبلت 750 دلاری می تواند تا 9 ساعت بدون برق کار کند.پردازشگر دو هسته ای این دستگاه دارای سرعت 1.8 گیگاهرتز اتم بوده و ظرفیت حافظه RAM و حافظه داخلی آن به ترتیب 2 و 64 گیگابایت می باشد.صفحه نمایش این تبلت 10 اینچی است.

Asus VivoTab Smart


باتری این تبلت که  حدودا 600 دلار قیمت دارد می تواند تا 9.5 ساعت به طور مداوم کار کند. پردازشگر اتم 1.8 گیگاهرتزی دو هسته ای  و RAM دو گیگابایتی و حافظه ی SSD 64 گیگابایتی از ویژگی های سخت افزاری این تبلت است که دارای صفحه ی نمایش 10 اینچی می باشد.
برچسب ها: تبلت ، کم مصرف ، باتری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.