به گفته مقام های پلیس تانزانیا در پی فرو ریختن ساختمانی در پایتخت این کشور دست کم 19 تن کشته شده اند که در میان آنان دو کودک نیز بوده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از سی ان ان، به گفته مقامات محلی این بنای چند طبقه در حال ساخت بوده و هنوز تکمیل نشده بود.
به گفته یکی از شاهدان عینی به نقل از این خبرگزاری گفته است این ساختمان با صدای مهیبی فرو ریخت.
 به گفته مقامات امدادی محلی از 45 کارگر مفقود شده 18 تن از زیر آوار نجات یافته اند و 19 تن دیگر جان خود را از دست داده اند و جستجو برای یافتن بقیه کارگران همچنان ادامه دارد.
به گزارش این خبرگزاری این بنای نیمه ساز هنگام تکمیل 12 طبقه در مرکز دارالاسلام در کنار یک مسجد در منطقه ای مسکونی بنا شود.
به گفته پلیس به نقل از این خبرگزاری: از چهار نفر که با شرکت مجری ساخت این بنا در ارتباط بودند بازجویی شده و باقی کارگاه های ساختمانی اطراف را که نیز این شرکت اداره می کرده تا پایان تحقیقات پلیس تعطیل اعلام شده است.
به گفته پلیس و امدادگران علت فرو ریختن این ساختمان رعایت نکردن معیارهای ایمن سازی اعلام شده است.
گفتنی است رونق ساختمان سازی در این کشور( به ویژه در دارالاسلام) به بهبود اقتصاد این کشور کمک کرده است اما سرعت ساخت و ساز و استفاده از مواد نامرغوب نگرانی هایی را در خصوص رعایت نکردن معیارهای ساختمان ساز ی نیز به وجود آورده است./ز

برچسب ها: کشته ، ساختمان ، تانزانیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار