نخستین مرحله اردوهای تیم ملی کاراته بانوان پس از انتخاب نفرات ثابت تیم ملی از امروز 11 فروردین به مدت 6 روز آغاز می شود.

فریبا بداغی مربی تیم ملی کاراته بانوان در نخستین روز برپایی اردوهای ثابت کاراته بانوان در خصوص برنامه مرحله نخست اردوها به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: پس از انتخابی نهایی ملی پوشان اولین اردوی نفرات ثابت تیم ملی از امروز 11 فروردین شروع می شود که طی آن ملی پوشان رده های سنی امید و بزرگسالان در قسمت های کومیته و کاتا تمرینات خود را با مربیان مخصوص خود آغاز می کنند.

وی افزود: اولین دوره اردوها تا جمعه 16 فرودین ادامه دارد که در طول این اردو به تمرینات استقامتی، قدرتی و بدنسازی می پردازیم روزهای اول اردوها تمرکز مربیان بیشتر در بخش بدنسازی متمرکز می شود چرا که بدن ورزشکاران باید ورزیدگی لازم را بدست آورد تا در بخش استقامتی و قدرتی دچار ضعف و خستگی زودرس نشود.

بداغی همچنین افزود: تصمیم داریم تا ملی پوشان را به تست ابتدایی در آکادمی ملی المپیک ببریم تا وضعیت بچه ها را مورد سنجش قرار دهیم.

وی گفت: برای آمادگی این سنجش مقرر شده که امروز یعنی نخستین روز اردوها با بچه ها به طور سنگین کار کنیم و فشار را کم کم اضافه می کنیم تا بچه ها برای مسابقات کشورهای اسلامی خرداد ماه به نهایت آمادگی خود برسند.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: مرحله دوم اردوهای تیم ملی بانوان پس از 4 روز استراحت از 20 فروردین از سر گرفته می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار