معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، شنبه در ديدار نوروزي با کارکنان بخش هاي مختلف اين سازمان، سال 92 را سالي پربار و پربرکت براي تمام ملت ايران خواند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ، دکتر «محمد شريف ملک زاده»، در اين ديدار که معاونان و کارکنان حوزه هاي مختلف از جمله معاونت ميراث فرهنگي، توسعه مديريت، مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني و ... حضور داشتند با اشاره به نامگذاري سال جاري با عنوان «حماسه اقتصادي، حماسه سياسي» از سوي مقام معظم رهبري افزود: اميدواريم سال جاري هم در حوزه اقتصادي و هم در حوزه سياسي براي ملت ايران سالي پرشور و با نشاط باشد و ما نيز به نوبه خود منويات رهبري را در سازمان ميراث فرهنگي به طور جدي پيگيري مي کنيم.
رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشکري، جايگاه کارمندان را در اين سازمان بسيار مهم و محترم خواند و بيان کرد: حفظ حرمت کارکنان از اهم فعاليت هاي ما است و وظيفه داريم با دل و جان در خدمت آنها باشيم.
معاون رئيس جمهور خاطر نشان کرد: جايگاه کارمند جايگاه مقدسي است و نبايد هيچ‏گونه مشکل و دغدغه اي براي کارکنان سازمان وجود داشته باشد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار