رئیس سامانه 137 شهرداری منطقه 6 از رسیدگی به 61 هزار و 76 پیام دریافتی سامانه 137 و رضایت 98 درصدی شهروندان در سال 91 خبر داد.

مهرابیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: در سال 91 سامانه 137 منطقه 6، 62هزارو194 پیام دریافت نموده است که 61هزارو76 مورد آن انجام و مورد تایید سامانه مرکزی قرار گرفته است و الباقی در دست اقدام و در حال اجرا است.
وی در ادامه تصریح کرد: بیشترین تعداد پیام های دریافتی سامانه 137 در سال 91 مربوط به معاون امور فرهنگی و اجتماعی با 815 مورد و معاون حمل ونقل ترافیک با 580 مورد بوده است.
وی در ادامه اظهار داشت: همچنین در سطح نواحی بیشترین تعداد پیام های دریافتی مربوط به ناحیه 4 با 12هزارو462 پیام و ناحیه 6 با 10هزارو364 پیام و پس از آن ناحیه 2 با 9هزارو935 پیام بوده است.
مهرابیان خاطر نشان کرد: این سامانه در سال 91 به 2/98 درصد پیام های دریافتی رسیدگی و مورد تایید سامانه مرکزی قرار گرفته و در بازخورد پیام ها از شهروندان رضایت 75/97 درصدی را کسب نموده است./ز
برچسب ها: پیام ، سامانه ، شهروندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار