فرمانده "قرارگاه ظفر" با اشاره به آمادگي کامل واحدهاي اين قرارگاه با، از کاهش چشمگير جرائم خرد و خشن و همچنين کاهش کشته ها در سوانح رانندگي در نوروز 92 خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از  پايگاه خبري پليس، فرمانده قرارگاه ظفر با اشاره به راه اندازي و آغاز فعاليت اين قرارگاه در سال جاري گفت: واحدهاي قرارگاه ظفر با رويکرد جامعه و اجتماع محوري( با مردم و در ميان آنان بودن) و همچنين بمنظور انجام ماموريت هاي نوروزي و ايجاد امنيت و آرامش جامعه بکارگيري شده اند؛ اين بار اقتدار نيروي انتظامي در قالب" قرارگاه ظفر" به نمايش گذاشته مي شود.
 سردار حسن کرمي با اشاره به آمادگي کامل واحدهاي "قرارگاه ظفر" با توان بالا در انجام ماموريت هاي نوروزي و پشتيباني از استان ها در ارائه خدمت به مسافران اظهار داشت: باهدايت و انجام آموزش هاي تخصصي از سوي يگان هاي ويژه ناجا و تمامي ظرفيت هاي آموزشي، ستادي و پليس هاي افتخاري در ماموريت هاي نوروزي به نحو مطلوب نهايت استفاده را کرده ايم و خوشبختانه تحرک، نشاط، شادابي و جنب و جوش در ميان ماموران براي انجام ماموريت ها وجود دارد.
 وي هوشياري، ابزار، امکانات و دقت را، لازمه موفقيت در ماموريت ها دانست و اذعان داشت: يگان هاي ويژه ناجا در سراسر کشور با راه اندازي واحدهاي "قرارگاه ظفر" به دنبال حمايت از جامعه در برابر تهديدات، جلوگيري از تعارضات، پيشگيري از مشکلات و امداد رساني در مواقع بحران و ايجاد نظم و امنيت است.  
 فرمانده قرارگاه ظفر با تأكيد بر حضور مؤثر پليس در ايجاد احساس امنيت در جامعه افزود: حضور مؤثر مأموران، نشانه اقتدار پليس و عامل پيشگيري از جرم بوده و کارکنان ما در واحدهاي قرارگاه ظفر، همپاي مردم با حسن انجام وظيفه، در خدمتگزاري به هموطنان تمام تلاش خود را مي کنند؛ سعي داريم در انجام ماموريت ها بگونه اي وارد عمل شويم که حداکثر موفقيت و رضايتمندي مردم را بدست آوريم.
 کرمي با بيان اينكه ايام نوروز براي ماموران نيروي انتظامي تنها زماني لذت بخش است كه لبخند رضايت را بر لبان مردم ببينند و احساس امنيت را در آنها افزايش دهند، تصريح کرد: تمام تلاش پليس اين است تا نوروزي پرنشاط و امن براي مردم و مسافران نوروزي تامين شود.
 فرمانده قرارگاه ظفر با اشاره به نقش موثر واحدهاي اين قرارگاه از كاهش چشمگير جرائم نوروزي، اعم از جرائم خرد و خشن، كاهش كشته ها درسوانح رانندگي ، کاهش سوانح ترافيکي توأم با كاهش اعمال قانون خبر داد و اين موارد را از جمله موفقيت هاي پليس دانست.
 اين مقام ارشد انتظامي ضمن تاکيد بر رعايت حقوق شهروندي مردم، تصريح کرد: خوشبختانه در حال حاضر، رويکرد اساسي "نيروي انتظامي" معنويت و خدمت به مردم متدين است؛ تعامل و همکاري آحاد جامعه با پليس در انجام موفقيت آميز ماموريت ها، نقش مهمي دارد.
 وي افزود: بمنظور بررسي وضعيت واحدهاي قرارگاه ظفر، 8 اکيپ از فرماندهان و معاونين اين قرارگاه جهت بررسي و نحوه خدمت رساني و انجام ماموريت ها در بخش هاي راهنمايي و رانندگي و انتظامي بصورت مستمر و پي در پي از اين واحدها بازديد کردند که با توجه به گزارش هاي رسيده از بازرسان و نمايندگان اعزامي، عملکرد واحدهاي" قرارگاه ظفر" با هدايت و انجام آموزش هاي تخصصي که از سوي يگان هاي ويژه ناجا سراسر کشور به واحدهاي اين قرارگاه داده شده، مفيد و موثر ارزيابي بوده است.
 سردارکرمي خاطر نشان کرد: اميدواريم با همکاري هاي همه جانبه در راه اعتلاي اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و ناکام گذاشتن دشمنان قسم خورده کشور، گام هاي موثري برداريم. /

برچسب ها: فرمانده ، قرارگاه ، ظفر ، آمادگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.