مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهر تهران گفت : 2 هزار بوستان منطقه ای و فرامنطقه ای و جنگلی شهر تهران پذیرای شهروندان تهرانی در روز طبیعت خواهند بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ؛مهندس علی محمد مختاری  با بیان این مطلب اظهار داشت : به غیر از بوستان های شهر ، حاشیه سبز بزرگراه ها نیز در روز طبیعت در اختیار شهروندان گذاشته خواهد شد .
وی  بهسازی بوستان ها ، ترمیم قطعات فضای سبز و انجام عملیات به زراعی را از جمله تمهیدات صورت گرفته در راستای کاهش خسارت به فضای سبز نام برد و ادامه داد : از شهروندان نیز تقاضا داریم دقت و توجه بیشتری در نگهداری فضای سبز داشته باشند و به ویژه هنگام ترک محل استقرار خود از خاموش بودن آتش افروخته شده اطمینان حاصل کنند.
 مختاری همچنین به برخی اقدامات در نظر گرفته شده در روز طبیعت اشاره کرد و گفت : استقرار مخازن زباله در مقابل در ورودی بوستان ها ، نصب واحدهای بهداشتی سیار در بوستان های بزرگ جنگلی ، آماده سازی نمازخانه در بوستان های بزرگ جنگلی و فرامنطقه ای ،نصب اجاق های سیار و تهیه هیزم در بوستان های جنگلی ، استقرار  اورژانس تهران و اورژانس شرکت شهر سالم شهرداری در بوستان های فرامنطقه ای ، تامین آب آشامیدنی در بوستان های جنگلی و.. از جمله تمهیدات لازم درروز طبیعت است./جم
برچسب ها: سازمان ، پارک ، شهر ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار