نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی، از اقتصاد و سیاست به عنوان جبهه های نبرد جمهوری اسلامی با دشمنان یاد کرد و گفت: دشمنان با فشار به ملت ایران به دنبال توطئه افکنی در این دو عرصه هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

حمیدرضا عزیزی فارسانی، نامگذاری سال جاری به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را مبتنی بر حساس بودن شرایط کشور عنوان کرد و افزود: بدخواهان نظام اسلامی، طی 34 سال گذشته به ویژه سال گذشته در بخش های مختلف نظیر اقتصاد و سیاست به توطئه افکنی پرداختند تا به خیال خود، مردم را از نظام خود جدا کنند.
وی اظهار داشت: دشمن به خیال خام خود، در این فکر بود که با اعمال تحریم ها، نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد نشان داده و و مردم را در مقابل نظام جمهوری اسلامی قرار دهد تا با وارد کردن فشار اقتصادی، به مقاصد سیاسی دست یابد.

عزیزی فارسانی، با بیان دستاوردهای مقاومت مردم و نظام جمهوری اسلامی در برابر فشارها خاطر نشان کرد: کشور در بخش های مختلف نظیر نانوفناوری، هوا فضا، علمی و صنعت به موفقیت های زیادی دست یافته است که کسب این موفقیت ها مرهون همه مردم است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: موفقیت کشور در ارسال موجود زنده به فضا و ساخت هواپیمای نظامی فوق پیشرفته از دیگر دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در سال گذشته است و این پیشرفت ها نشان داد با اتحاد و همدلی می توان کشور را در مسیر توسعه و تعالی قرار داد.
وی، با تاکید بر لزوم انجام کار و تلاش برای تحقق شعار سال جاری افزود: نباید شعار سال تنها به نصب پلاکارد و بنر منحصر شود.

عزیزی فارسانی تاکید کرد: مسوولان سه قوه موظفند، برای تحقق حماسه اقتصادی مورد نظر مقام معظم رهبری در سال جاری همکاری و مشارکت کنند و نمایندگان مجلس نیز در بخش اصلاح و تصویب قوانین به نفع تولید و رفع موانع تولید ملی، آماده همکاری با دولت هستند./س

برچسب ها: دشمن ، توطئه ، سیاسی ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.