سبحاني‌نيا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

القاء عمل خالصانه مهم‌ترين ويژگي فيلم "رسوايي" / ادامه اين مسير ضروري است

عضو هيات رئيسه مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه القاي عمل خالصانه مهم‌ترين ويژگي فيلم رسوائي است،‌ گفت: ادامه اين مسير و توليد چنين آثاري يك ضرورت غير قابل انكار است.

حجت‌الاسلام "حسين سبحاني‌نيا" نماينده نيشابور در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به نكات برجسته فيلم  "رسوايي" اظهارداشت: بنده اين فيلم را ديده‌ام و به نظرم "رسوايي" فيلم خوبي است.

وي با اشاره به محتواي اين فيلم افزود: محتواي اين فيلم غني بوده و بازي اکبر عبدي نيز در نوبه خود قابل دفاع است.

عضو هيات رئيسه مجلس در ادامه به مطرح شدن مباحث عرفاني و همچنين سير و سلوک براي اولين بار در چنين فيلمي اشاره کرد و افزود: يکي از نکات مثبت و قابل دفاع اين فيلم به تصوير کشيده شدن مباحث سير و سلوک عملي است که به صورت هنرمندانه عمل خالصانه را القا مي‌کند.

نماينده نيشابور تصريح کرد: اينکه در اين فيلم يک روحاني با اعتماد و اعتقاد کامل به خدا مسيري را که درست است انتخاب کرده و فارغ از نظر مردم و ريا کاري به اين مسير ادامه مي‌دهد، كه اين مساله بسيار موثر و تاثير‌گذار است.

سبحاني‌نيا در پايان خاطر نشان کرد: اميدواريم ساخت چنين فيلم‌هاي ارزشمند و ارزشي ادامه يابد و همانند ساخت فيلم‌هاي دفاع مقدس که موفقيت‌هايي را در پي داشته است، اين مسير نيز پيشرفت کند.

لازم به ذکر است: فيلم رسوايي به کارگرداني، تهيه‌کنندگي نويسندگي مسعود ده‌نمکي وبا نقش‌آفريني اکبر عبدي ،‌محمدرضا شريفي‌نيا و الناز شاکردوست و ..... در سي و يکمين جشنواره فيلم فجر  به نمايش گذاشته شد.

انتهاي‌پيام/

برچسب ها: فیلم ، رسوایی ، اکبر ، عبدی ، مجلس ، نماینده ، عمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار