معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان از مصدومیت 9 نفر بر اثر حوادث رانندگی طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: این مصدومان به مراکز درمانی استان زنجان منتقل شده‌اند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،جواد خرم از تصادف یک دستگاه پژو پارس با پژو 405 طی 24 ساعت گذشته خبر داد و اظهار داشت: این حادثه در 15 کیلومتری زنجان- خدابنده رخ داده است.

وی به حضور تیم پایگاه امداد و نجات زرین آباد در محل تصادف در جاده کتله خور اشاره کرد و گفت: چهار مصدوم این حادثه با کمک ماموران هلال احمر و اورژانس به بیمارستان منتقل شده‌اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان از واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در 20 کیلومتری آزاد راه زنجان – قزوین خبر داد و اضافه کرد: بر اثر این واژگونی سه نفر از هموطنان دچار مصدومیت شده و به کمک ماموران امداد و نجات هلال احمر و اورژانس راهی مراکز درمانی شده‌اند.

وی با اشاره به برخورد یک دستگاه خودروی پژو 405 با عابر پیاده در پنج کیلومتری جاده ابهر- خدابنده طی 24 ساعت گذشته تصریح کرد: تیم امداد و نجات جاده‌ای کینه‌ورس بلافاصله در محل حاضر و مصدوم آن را به بیمارستان منتقل کردند.

خرم به تصادف یک دستگاه خودروی پیکان با کامیون اشاره کرد و افزود: این حادثه در 90 کیلومتری زنجان- قزوین رخ داده است.

وی با اشاره به اعزام تیم امداد و نجات جاده‌ای غزال به محل وقوع حادثه تصریح کرد: این تصادف منجر به مصدومیت چهار سرنشین خودروی پیکان شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان به انتقال مصدومان تصادف بین خودروی پیکان و کامیون اشاره کرد و گفت: حال یکی از چهار مصدوم این تصادف وخیم گزارش شده است.
برچسب ها: زنجان ، حواث ، درمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.