معاون وزیر كشور و رئیس ستاد انتخابات كشور، با تاكید بر بستر سازی برای خلق حماسه سیاسی در انتخابات امسال كشور، امانتداری، قانون مداری و عدالت گرایی را محور فعالیت ستاد انتحابات كشور در راستای تحقق شعار امسال عنوان كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

سید صولت مرتضوی، در جریان سفر به شهر باباحیدر از توابع شهرستان فارسان در استان چهارمحال و بختیاری، با تاكید بر بستر سازی برای خلق حماسه سیاسی در انتخابات امسال كشور، امانتداری، قانون مداری و عدالت گرایی را محور فعالیت ستاد انتحابات كشور در راستای تحقق شعار امسال عنوان كرد.

مرتضوی، از برگزاری انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در شش حوزه انتخابیه خبر داد و گفت: انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان های آذربایجان غربی و كهگیلویه و بویراحمد، و همچنین انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی نیز در چهار حوزه انتخابیه دماوند و فیروزكوه، تنكابن، رامسر و عباس آباد، تویسركان و ایلام، ایوان، شیروان چرداول، مهران و ملكشاهی برگزار می شود.

معاون وزیر كشور و رئیس ستاد انتخابات كشور افزود: حدود 60 هزار شعبه اخذ رأی در سراسر كشور برای جمع آوری آراء شركت كنندگان در انتخابات سال جاری در نظر گرفته شده و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در 24 خردادماه اندیشیده شده است.

مرتضوی، از توزیع تعرفه های انتخاباتی شوراهای شهر و روستا از 17 فروردین به بعد، برای آماده سازی مقدمات برگزاری انتخابات خبر داد.

وی ادامه داد: برای رأی گیری در شعب اخذ رأی، دو صندوق وجود دارد كه یك صندوق مربوط به انتخابات ریاست جمهوری و صندوق دیگر مربوط به شوراهای اسلامی شهر و روستا می باشد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.