ایده‌آل ترین حالت برای بازیگر به دلیل ارجحیت شخصیت برتیپ‌ به علت متفاوت بودن بازی شخصیت است.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، شب گذشته در برنامه "سین مثل سریال‌"، "امیرحسین رستمی‌" بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر گفت: 91 سال خوبی برای من به دلیل از دست دادن پسر خاله‌ام نبود اما زندگی همیشه بهونه‌هایی را برای زندگی کردن به ما می دهد در سریال "دختران حوا: به دلیل گذاشتن ته ریش متوجه سفید شدن ریش‌هایم شدم و این که سنم بالا رفته است.
وی ادامه داد: من تعداد کارهایی را که قرا رداد می بندم‌ و بازی نمی‌ کنم بسیار زیاد است و سال 91 من یه‌ تیکه زمین "مهدی کرم‌پور" و سال 90 "دختران حوا‌" را بازی کردم اما به دلیل کنداکتور‌ هر دوی‌ آن ها در سال 91 پخش شد.
این بازیگر اظهار داشت: یک هنرمند باید برای کیفیت کارش ارزش قائل باشد و من خیلی وقت ها  یک سکانس یک فیلم سینمایی را به رل اول یک پروژه ترجیح می دهم چون آن یک سکانس بسیار بزرگتر است من یک مقدار کارهایم غافلگیر کننده محسوب می شود.
"رستمی‌" عنوان کرد: تمام سریال‌های نوروزی به غیر از پایتخت به من پیشنهاد بازی دادند اما من به خاطر رفتن به مسافرت و نبودن در میان مردم و دریافت بازخوردها‌ از آنان این کارها را قبول نکردم و در سریال "سه پنج‌دو" به دلیل دغدغه نبودن مقوله‌ی فوتبال من اطلاعات زیادی در مورد آن نداشتم و با توجه به آن که ما به ازای‌ واقعی آن در جامعه وجود داشت و در هنگام پخش کار هنوز ضبط ادامه داشت با بازخوردهای‌ دریافت شده از مردم زمان پخش در کار حواسم را بیش تر جمع می کردم.
وی عنوان کرد: تیپ‌بازی کردن هم برای بازیگر و هم برای نویسنده یکی از ساده‌ترین کارهاست و با نزدیک شدن تیپ به شخصیت کار سخت تر می‌شود ایده‌آل ترین حالت برای بازیگر بازی شخصیت است و من در انتخاب نقش‌هایم خیلی وسواسی عمل می‌کنم و اگر جایی این نوع انتخاب به نظر نمی‌آید به علت شرایط پیش‌آمده در یک کار مثل "نون‌و‌ریحون" به خاطر عجله داشتن و نبود برنامه ریزی است.
این بازیگر تصریح کرد: بزرگترین مشکل بازیگران کم بودن نویسنده خوب است و در این فقر قصه‌ی خوب خیلی یک کارگردان باید هنر به خرج بدهد که یک داستان خوب را بد به تصویر بکشد و من چون آدم با هوشی هستم خواهان تغییر دادن ژانرم‌ بودم به همین دلیل در دو کار تلویزیونی و در یک فیلم سینمایی به نام "سوپرایز‌" بازی کردم.
"رستمی‌" بیان کرد: من هر بار که در برنامه‌ی زنده‌ی تلویزیونی حضور پیدا می کنم همیشه به این موضوع می اندیشم که شاید این آخرین برنامه‌ی زنده‌ی من باشد برای همین امیدوارم صلح و آرامش در زندگی ایجاد شود و در صورت دیدن قصور کوتاهی این را بدانید که من بدون کم‌فروشی در حد توان و بضاعتم‌ کار کرده‌ام.
این بازیگر در پایان با اشاره به این که عرشیا‌ علاقه‌اتی به بازیگری از خود نشان نمی‌دهد گفت: عرشیا‌ در صورت دیدن من در یک نقش منفی به اتاقش رفته و با بستن در تا پایان آن کار با من قهر می کند./ي2
برچسب ها: رستمی ، بازیگر ، تلویزیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار