مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: شکار بالون جاسوسي آمريکا در ايران! + تصاوير و فيلم، فرقه‌هاي مخوف "TSM و ايليا رام‌الله" در كمين جوانان جوياي عرفان‌هاي نوظهور، پرنده‌های متجاوز در چنگال "شاهین" ایرانی و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


شکار بالون جاسوسي آمريکا در ايران! + تصاوير و فيلم


ابزارها و روش‌هايي در دنياي جاسوسي وجود دارند که جزيي از زندگي روزمره انسان بوده و اينکه به عنوان ابزاري جاسوسي مورد استفاده قرار مي‌گيرند كه اين امر مورد بسيار عجيبي است. از طبيعت پيرامون گرفته تا "لوازم آرايشي" و پوشاک، همگي اين روزها مورد استفاده "سرويس‌هاي اطلاعاتي و جاسوسي" قرار مي‌گيرند.

فرقه‌هاي مخوف "TSM و ايليا رام‌الله" در كمين جوانان جوياي عرفان‌هاي نوظهور

 "ايليا رام‌الله" تشکيلاتي بود که از طريق تاسيس دفتر جذب نيرو جذب مي‌کرد و از همين طريق با توزيع سي‌دي عقايد خود را اشاعه مي‌داد تا جايي که از طريق هيپنوتيزم توانست، بعضي از روانشناساني را نيز با خود همراه کند؛ برخي مدعي بودند ايليا همان منجي جهان است ...

پرنده‌های متجاوز در چنگال "شاهین" ایرانی

برد این سامانه پدافندی موشکی پیشرفته بیش از 40 كیلومتر است و قادر است هواپیماها و بالگردهای دشمن را به صورت هوشمند و با سرعت مافوق صوت، مورد هدف قرار دهد.

اقدام قطر نمایشی و غیر معقول است/ اقدامات عجولانه به مصلحت قطر نيست
معاون عربی و افریقای وزیر امور خارجه در واکنش به واگذاری سفارت سوریه در قطر به مخالفان دولت سوریه گفت: به مصلحت قطر است که دست از اقدامات عجولانه و تشدید خونریزی علیه ملت سوریه بردارد.

اخلاق و سیاست در حوزه نظر و عمل
از آن جایی که رویه انتخابات اسلامی، مبتنی بر حضور شایستگان در مسئولیت مناسب و جایگاه در خور است، بنابراین، هر کسی می‌بایست به بیان توانایی‌ها و شایستگی‌های خود اشاره کند و اجازه دهد تا انتخاب کنندگان با توجه به این صلاحیت‌ها و شایستگی‌ها به گزینش دست زنند.

دیدار مهمان‌پرست با معاون وزیر امور خارجه بلاروس
سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه ایران با معاون وزیر امور خارجه بلاروس دیدار کرد.

فيلم "رسوايي" گفتمان جديدي را وارد جامعه کرد/محتواي آن قابل دفاع است
عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس با بيان اينکه محتواي فيلم رسوايي قابل دفاع است، گفت: اين فيلم گفتماني را وارد جامعه کرد که در آن زبان هنر اعتقادات و حقايق را باز گو مي‌کند.

پایان نامعلوم مذاکرات ايران و1+5 در استانبول
مذاکرات گروه 1+5 با ایران در استانبول طی دو مرحله صورت گرفت اما فرار طرف غربي براي حل مسئله، پايان اين مذاکرات را نامعلوم ساخت.

"رسوايي" مردم و روحانيت را به هم نزديک کرد
عضو فراکسيون رهروان ولايت گفت: فيلم " رسوايي" باعث تقويت نزديکي بيش از پيش روحانيت و مردم شد.

دادستان عربستان خواستار اعدام "شیخ نمر" شد
دستگاه قضایی عربستان، شیخ نمر النمر، روحانی شیعه را به محاربه متهم کرده است.

4 پاسدار توسط بعثي‌ها سر بريده شدند
سپاه غرب اعلام كرد: پس از بمباران هوایی شهر مهران، دشمن در ساعت 10:30 پیشروی كرد. مهران از زمین وهوا مورد هجوم واقع شد و بی‌سیم ستاد، دستور عقب‌نشینی را صادر كرد. تانك‌های عراقی به شهر نزدیك شدند و مهران تصرف شد.

طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست‌جمهوری در دستوركار مجلس
طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری در دستور کار مجلس قرار گرفت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار