رئیس سازمان توسعه تجارت ایران تاکید کرد : ظرفیت های فراوانی در بخش خصوصی و همچنین بخشهای دولتی وجود دارد که می تواند در توسعه تجارت خارجی و همکاریهای مشترک با بخش خصوصی موثر باشد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران حمید صافدل با اشاره به جايگاه اتاق صنایع، معادن، بازرگانی و کشاورزی تهران و ظرفیت های موجود آن برای توسعه فعالیت های اقتصادی گفت: همراهی بخش خصوصی و دولتی و بهره گیری از تمام فرصت ها و توانمندیها تنها راه مقابله با مشکلات و توسعه تجارت خارجی کشور است.

صافدل به سابقه این همکاریها و تنظیم منشور همکاری سازمان و اتاق اشاره کرد و افزود: زمینه های فراوانی در حوزه آموزش، پژوهش، بازاریابی و همچنین تنظیم تفاهم نامه ها برای ایجاد همکاریهای مشترک وجود دارد.

رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران از این اقدامات بعنوان راههای تسهیل تجارت نام برد و اضافه کرد: بخش خصوصی با تعصب و جدیت قابل ملاحظه ای برای توسعه اقتصاد کشور تلاش می کند و آمادگی داریم برای حمایت از این فعالیت ها هماهنگی بیشتری در تنظیم سیاست ها و اجرای برنامه های کلان حوزه تجارت خارجی کشور داشته باشیم.

در ادامه آقای آل اسحاق از آمادگی کامل اتاق تهران برای همکاری های مشترک خبر داد و گفت: سرنوشت تجارت خارجی و همچنین اقتصاد کشور در گرو هماهنگی و همدلی فعالان اقتصادی از یک طرف و سیاستگذاران از طرف دیگر است.

رئیس اتاق صنایع، معادن، بازرگانی و کشاورزی تهران افزود: جنس اقتصاد ، تعاملی و ذات اقتصاد بر تعامل استوار است.

آل اسحاق اظهار داشت: اگر وظایف اقتصادی در بخش دولتی و بخش خصوصی به خوبی انجام شود بهترین مدل اقتصاد بوجود می آید.

وی بر آمادگی این اتاق برای همکاریهای مشترک با سازمان توسعه تجارت ایران در زمینه های مختلف تاکید کرد.

برچسب ها: توسعه ، ظرفیت ، همکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار