مدیرعامل شرکت ایران خودرو از کاهش میانگین زمانی انتظار برای امدادرسانی در امداد خودرو این شرکت از 26 دقیقه به 22 دقیقه خبر داد.

نجم الدین در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: از ابتدای سفرهای نوروزی تا کنون، 93 هزار تماس تلفنی با سیستم تمام هوشمند امدادخودرو گرفته شده که به 99درصد از آنها پاسخ داده شده است .
وی ادامه داد:30 درصد از تماس ها منجر به خدمات رسانی شده و مابقی مربوط به اطلاع رسانی و راهنمایی مسافران می شود.
نجم الدین با اشاره به بهبود 17 درصدی زمان انتظار برای امدادرسانی در سال جاری ، اظهار داشت: میانگین زمان انتظار امدادرسانی در سال گذشته 26 دقیقه بوده که در نوروز امسال به 22 دقیقه کاهش یافت.
مدیرعامل ایران خودرو تصریح کرد: یک نکته مثبت در خصوص خدمات امدادرسانی اینست که با وجود افزایش 10 درصدی مسافرت های نوروزی ، میزان این خدمات 8.5 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است و این نشاندهنده ارتقای کیفی قطعات و محصولات شرکت است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار