نجم الدین در گفتگو با
خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: از ابتدای سفرهای نوروزی تا کنون، 93 هزار تماس تلفنی با سیستم تمام هوشمند امدادخودرو گرفته شده که به 99درصد از آنها پاسخ داده شده است .
وی ادامه داد:30 درصد از تماس ها منجر به خدمات رسانی شده و مابقی مربوط به اطلاع رسانی و راهنمایی مسافران می شود.
نجم الدین با اشاره به بهبود 17 درصدی زمان انتظار برای امدادرسانی در سال جاری ، اظهار داشت: میانگین زمان انتظار امدادرسانی در سال گذشته 26 دقیقه بوده که در نوروز امسال به 22 دقیقه کاهش یافت.
مدیرعامل ایران خودرو تصریح کرد: یک نکته مثبت در خصوص خدمات امدادرسانی اینست که با وجود افزایش 10 درصدی مسافرت های نوروزی ، میزان این خدمات 8.5 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است و این نشاندهنده ارتقای کیفی قطعات و محصولات شرکت است.