جانشین رئیس پلیس راه کشور از افزایش ترافیک در خروجی های مشهد خبر داد.

سرهنگ پرویز سیاح البرزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: استان البرز محور کرج – چالوس محدوده کندوان ،استان چهار محال و بختیاری محور بروجن – اردکان ،استان خراسان رضوی محور مشهد-چناران ،استان قزوین محورهای قزوین – کرج ، قزوین – زنجان،قزوین – رشت و قزوین –بوئین زهرا ترافیک نیمه سنگین است

وی در خاتمه بیان کرد:ترافیک در استان کهکیلویه و بویر احمد محور گچساران – شیراز،استان گیلان محور رشت – قزوین در محدوده رودبار منجیل نیمه سنگین است .

ترافیک سنگین در محور کرج – چالوس

سرهنگ مهماندار در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در استان البرز محور كرج – چالوس از ميدان امير كبير تا تونل شماره 5 ترافیک سنگین است .
وی بیان کرد: از تونل شماره 5 تا کندوان و از سیاه بیشه تا پل زنگوله در استان البرز ،هراز از آبعلی تا امامزاده هاشم و استان اصفهان محور اصفهان – تهران ترافیک نیمه سنگین است
سرهنگ مهماندار در خاتمه  اظهار داشت:در استان چهارمحال و بختیاری محور بروجن –لردگان،استان کهکیلویه و بویر احمد محور گچساران – شیراز، استان خراسان رضوی مشهد –چناران ،مشهد- تربت حیدریه ،استان قزوین محورهای قزوین_رشت ،قزوین – کرج،قزوین-زنجان،قزوین-بوئین زهرا ترافیک نیمه سنگین است.

*ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در محور هراز و فیروز کوه

سرهنگ کرانیان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: از ساعت 8 صبح امروز تردد کلیه کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از تهران به آمل و بالعکس تا  ساعت 24 روز جمعه ممنوع است.

وی در ادامه بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 الی 24 روزهای 9 .13.14.16 فروردین از رودهن به آب اسک ممنوع است و در این راستا تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روزهای 9
.13.14.16 از آب اسک تا رودهن در محدوده مشا به صورت یک طرفه است .
وی اظهار داشت: کماکان تردد تریلر در محور هراز ممنوع است.
سرهنگ کرانیان افزود: تردد انواع  تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی از ساعت  8 صبح امروز پنج شنبه لغایت ساعت 24 روز جمعه مورخ 16 فروردین سال جاری از تهران به قائم شهر و بالعکس است.

*ترافیک نيمه سنگین صبحگاهي در راههاي کشور

سرهنگ سلبي در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در استان البرز محور كرج – چالوس از ميدان امير كبير تا تونل شماره 5و از سیاه بیشه تا پل زنگوله ،محور هراز از آبعلي تا امامزاده هاشم  و استان گيلان محور رشت – قزوين در محدوده منجيل رودبارترافیک نیمه سنگین است .
وی بیان کرد: دراستان قزوین محورهای قزوین – کرج،قزوین – زنجان وقزوین – رشت ترافیک نیمه سنگین است./جم

برچسب ها: رئیس ، پلیس ، کنترل ، ترافیک ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار