معاون حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی گفت : از 24 اسفندماه سال گذشته تا کنون بیش از سه میلیون و 162 هزار مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی اعم از جاده ای ، ریلی و هوایی در مسیر استان جابه جا شده است.



جعفر شهامت در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد افزود : از این جمعیت دو میلیون و 382 هزار و 215 مسافر در قالب 92 هزار و 64 سفر از طریق ناوگان عمومی حمل و نقل جاده ای به استان وارد و خارج شده اند.

وی بیان کرد : این میزان 15 درصد کل جابه جایی های مسافر در محور استان خراسان رضوی و مشهد مقدس بوده است.

وی گفت : از طریق قطار هم 585 هزار مسافر هم به مشهد سفرکرده و بازگشته اند که حدود 6/3 درصد سفرهای نوروزی استان را شامل می شود.

وی ادامه داد : 195 هزار مسافر هم از طریق ناوگان هوایی در مسیر مشهد جابه جا شده اند که 2/1 درصد سفرهای نوروزی را در بر می گیرد.

شهامت افزود : سهم خودروهای شخصی و مسافران این بخش هم در سفرهای نوروزی 5/80 درصد است.

وی با اشاره به استقرار 56 دستگاه تردد شمار در جاده های خراسان رضوی گفت : طی این مدت توسط تردد شمارهای فعال ، تردد انواع خودروهای سواری در محورهای استان بالغ بر 329 هزار دستگاه ثبت شده است.

وی افزود : بیشترین تردد مربوط به روز چهارم فروردین در ساعت 11 تا 12 ظهر با دو هزار و 785 دستگاه انواع سواری بوده است.

معاون اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی در ادامه با اشاره به استقرار واحد رسیدگی به شکایات مردم در محل پایانه های مسافربری بویژه امام رضا (ع) مشهد، گفت : در این مدت بیش از 87 مورد از شکایات مردمی رسیدگی شده است.

وی ادامه داد : با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و پیش فروش گسترده بلیت اتوبوس برای این ایام ، برنامه ریزی های لازم انجام شده و پیش بینی می شود با توجه به این امر در موج دوم سفرها در بحث جابه جایی مسافران مشکلی نداشته باشیم.


برچسب ها: معاون ، حمل ، نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.