بازیکن باسابقه تیم ملی تنیس گفت: مصدومیت من اتفاقی بود اما عمر قهرمانی در پینگ پنگ طولانی است بنابراین جبران می کنم.

محمدرضا اخلاق پسند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص عملکردش در سال 91 بیان کرد: در سال 91 عملکرد خوبی داشتم و در تمامی مسابقات با آمادگی کامل شرکت کرده ام و موفق شدم جزو نفرات اول تا سوم باشم.
 
بازیکن تیم ملی تنیس روی میز ادامه داد: اما متاسفانه در مسابقات انتخابی تیم ملی از ناحیه کتف دچار آسیب دیدگی شدم و در حالی که احتمال انتخاب شدنم بسیار بالا بود از ادامه رقابت ها انصراف دادم اکنون نیز مشغول  تمرینات فیزیوتراپی هستم تا مصدومیتم به طور کامل برطرف شود.
 
وی خاطر نشان کرد:  چند سال پیش هم من از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی شدم اما با همان شرایط به مسابقات ادامه دادم و باعث شدم از نظر جسمانی بسیار افت کنم و مدتها ضرر آن را دیدم در رقابت های انتخابی ریسک نکردم فکر می کنم اگر با همان آسیب دیدگی مسابقه می دادم می توانستم امتیاز بگیرم و انتخاب شوم اما دیدم که فشار زیادی را باید متحمل شوم.
 
وی افزود:  به این فکر کردم که اگر تیم ملی  تنیس روی میز به من احتیاج داشته باشد پس حتما انتصابم می کنند من هم باید به فکر سلامتی ام باشم تا  در صورت انتصاب در رقابت های جهانی فرانسه با سلامتی کامل برای کشورم بازی کنم، انتصاب هم بستگی به نظر فدراسیون و کمیته فنی دارد من در موقعیتی نیستم که اظهار نظر کنم بلکه یک ورزشکار حرفه ای هستم که باید تمریناتم را پیگیری  و کاری به مسائل دیگر نداشته باشم.
 
 کاپیتان سابق تیم ملی کشورمان عملکردش  در رقابت های لیگ 91  را هم مثبت ارزیابی کرد وگفت:  در لیگ 91  همراه تیم پتروشیمی بندر امام ماهشهر تمرینات خوبی را داشتیم و نتایج قابل قبولی را نیز کسب کردیم و موفق شدیم مقام دوم را به دست آوریم این درحالی بود که دو بازیکن تیم ما جوان بودند اگر شرایط برای آوردن بازیکن خارجی فراهم می شد به طور حتم می توانستیم برای کسب عنوان قهرمانی هم مدعی باشیم .
 
 
 
** به شرکت در المپیک همیشه فکر می کنم
 
 
 
 محمد رضا اخلاق پسند گفت:  حضور دوباره در رقابت های المپیک تنیس روی میز جزو برنامه های من است و صد درصد به آن فکر می کنم، من در المپیک 2004 آتن نماینده ایران بودم در دو المپیک 2008 و 2012 هم نفر دوم ایران بودم  و اگر کمی شرایط تغییر می کرد من نماینده می شدم امیدوارم دوباره در مسابقات المپیک شرکت کنم ./چ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار