مهم ترین عناوین خبری که در روز پنجشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: معرفی گزینه نهایی از بین تمامی ائتلاف ها، احتمال قطع آب در برخی نقاط تهران، سالار عقیلی با عشق ماند، هشدار پلیس برای جلوگیری از کلاهبرداری و جرائم اقتصادی، تاکنون پروژه فجر 75 درصد میانگین قیمت جهانی کاهش هزینه داشته است و.... است.

مهمترین عناوین خبری باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

معرفي" گزينه نهايي" از بين تمامي ائتلاف‌ها / جامعه روحانيت تاكنون به مصداق مشخصي نرسيده است


عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: جامعه روحانيت پس از فعاليت و تبليغات آزادانه افراد در قالب تمامي ائتلاف‌ها 3 نفر را انتخاب مي‌كند و اين 3 نفر متعهد مي‌شوند تا در يك مرحله ديگر با يكديگر به رقابت بپردازند.

از رونمايي از هواناو "تندر" تا مأموريت پدافند هوايي در خارج از مرزهاي کشور

حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران در آبان ماه 1391، اخبار مختلفي را پي‌گيري كرد كه در اين گزارش به مهم‌ترين آن‌ها مي‌پردازيم.


خبر نیکزاد از واگذاری 93 هزار مسکن مهر پرديس


علی نیکزاد در حاشیه بازدید از طرح مسکن مهر پردیس افزود: واحدهای مسکن مهر با همه امکانات زیربنایی، رفاهی و آموزشی تحویل می شود.

احتمال قطع آب در برخي نقاط تهران

با اجراي پروژه بزرگراه امام علي (ع) عمليات جابجايي انتقال خطوط آبرساني اجرا شده كه ممكن است باعث افت فشار و همچنين قطع ،احتمالي آب در برخي نقاط تهران شود.

راز ورود به جزیره متحرک تکاب+تصاوير



جزیره متحرک تکاب یکی از عجایب نادر در دنیاست که خیلی ها از آن بی خبرند.

"سالار عقيلي" با "عشق" ماند+صوت

"سالار عقيلي" خواننده جوان عرصه موسيقي سنتي، با نخستين اثر خود به نام "عشق" ماند در عرصه موسيقي و در بين اهالي اين عرصه جاودانه شد.

ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در محور هراز و فیروز کوه

رئیس پلیس راه شرق استان تهران از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین از ساعت 8 صبح خبر داد.

هشدار پليس براي جلوگيري از کلاهبرداري و جرائم اقتصادي

رييس پليس آگاهي تهران بزرگ گفت:هموطنان براي جلوگيري از کلاهبرداري و جرائم اقتصادي به هشدار هاي پليس عمل کنند.

در آينده نزديك لامپ هاي كم مصرف در دنيا حذف مي شوند/ لامپ هاي ال اي دي جايگزين لامپ هاي كم مصرف


با توجه به مضرات زياد لامپ هاي كم مصرف در آينده نزديك اين لامپ ها در دنيا حذف خواهند شد و لامپ هاي ال اي دي جايگزين اين لامپ ها مي شوند.

تاکنون پروژه فجر 75درصد میانگین قیمت جهانی کاهش هزینه داشته است
ماهواره ملی و کاملا بومی فجر نتیجه تلاش یک کار گروهی با محوریت و مرکزیت تیم مهندسی ایرانی است.

خطیب: آنها قبلا لابی های خود را انجام داده اند/فيلا حق تهديد ندارد
رئيس فدراسيون کشتي کشورمان اظهار داشت: با توجه به اينکه ربطي براي کشتي کشورمان زحمات زيادي کشيده است اما برکناري دبير فدراسيون کشتي براي پيشبرد اهداف فدارسيون بوده است.

ماهینی و حقیقی غایبان پرسپولیس برابر پیکان

سازمان لیگ فدراسیون فوتبال اسامی محرومان هفته سی و یکم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) را در حالی اعلام کرد که حسین ماهینی و رضا حقیقی غایبان پرسپولیس در این هفته برابر تیم پیکان خواهند بود.

نگاهي به رويکرد کوته‌بينانه آمريکا نسبت به ايران


فارن پالسي در مقاله اي تحت عنوان "رويکرد کوته بينانه نسبت به ايران" با انتقاد از تحريم هاي ضد ايراني وضع شده از سوي آمريکا در قبال کشورمان به کشورهاي غربي و بطور خاص دولت آمريکا توصيه مي کند که تحريم هاي وضع شده ضد ايراني را بردارند و به ايرانيان ثابت نمايند که "گزينه پيشگيري از جنگ" بر روي ميز آنان قرار دارد.

فرافکنی مفتی لیبی علیه ایرانیان
مفتی لیبی در فضاسازی علیه ایرانیان، از وزارت امور اجتماعی این کشور خواست تا از ازدواج زنان لیبیایی با اتباع خارجی به ویژه "ایرانی ها و سوری ها" جلوگیری کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار