رئيس پليس مركز كنترل ترافيك راههاي كشور از ترافيك نيمه سنگين در جاده هاي كشور خبر داد .

سرهنگ سلبي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت وضعيت جوي آرام است و ترافيك در استان البرز محور كرج – چالوس از ميدان امير كبير تا تونل شماره 5،استان قزوين محور قزوين- كرج ،قزوين – رشت ،استان گيلان محور رشت – قزوين در محدوده منجيل رودبار،استان مازندران محور فيروزكوه از تونل شيرگاه تا جوارم ترافيك نيمه سنگين است.
وي در خاتمه بيان كرد محور هراز و چالوس – كرج نيز ترافيك نيمه سنگين است.

*محدوديت ترافيکي

سرهنگ کرانیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت: از ساعت 8 صبح امروز تردد کلیه کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از تهران به آمل و بالعکس تا  ساعت 24 روز جمعه ممنوع است.
وی در ادامه بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 الی 24 روزهای 9 .13.14.16 فروردین از رودهن به آب اسک ممنوع است و در این راستا تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روزهای 9
.13.14.16 از آب اسک تا رودهن در محدوده مشا به صورت یک طرفه است .
وی اظهار داشت: کماکان تردد تریلر در محور هراز ممنوع است.
سرهنگ کرانیان افزود: تردد انواع  تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی از ساعت  8 صبح امروز پنج شنبه لغایت ساعت 24 روز جمعه مورخ 16 فروردین سال جاری از تهران به قائم شهر و بالعکس است.

*ترافيک نيمه سنگين در آزاد راه تهران-قم
سرهنگ البرزي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: در استان البرز محور کرج- چالوس از میدان امیر کبیر تا تونل شماره 5 و محور کرج – قزوین از پل فردیس تا حصارک ترافیک نیمه سنگین است.
وی در ادامه بیان کرد: در تهران شرق محور هراز از آبعلی تا امام زاده هاشم استان مازندران محور هراز از پلور تا آب اسک ، محور کرج- چالوس از سیاه بیشه تا پل زنگوله ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.
سرهنگ سلبی در خاتمه بیان کرد: در استان قم آزاد راه قم – تهران ، قم – سلفچگان ، استان قزوین محور قزوین- کرج، قزوین – رشت، قزوین – زنجان ، استان گیلان محور رشت- قزوین در محدوده منجیل رودبار استان کرمان محور سیرجان بندر عباس و سیرجان شهر بابک استان اصفهان محور کاشان – اصفهان ، اصفهان – شیراز ترافیک نیمه سنگین است.

*افزایش بار ترافیکی در ورودی های شهر تهران از عصر امروز
سرهنگ بذر افشان جانشين رييس پليس راهور تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر با توجه به آخرین گزارش ارسالی خروجی و ورودی های شهر مشکل ترافیکی نداریم و بار ترافیک روان و عادی است البته این روان بودن ترافیک در سطح شهر هم رویت می شود .
وی در ادامه بیان کرد: از ساعت 4 بعد از ظهر ورودی های شهر با توجه به بازگشت مسافرین نیمه سنگین خواهد شد. گفتني است؛ در محدوده لویزان، چیتگر،فشم میگون و پارک ملت افزایش ترافیک و بار نیمه سنگین در عصر امروز خواهیم داشت.

*ترافيک نيمه سنگين در برخي از محور ها
سرهنگ سلبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در استان البرز در محور کرج –چالوس از میدان امیر کبیر تا تونل شماره پنج ، استان مازندران محور کرج- چالوس از سیاه پیشه تا پل زنگوله ، محور هراز از پلور تا آب عکس، تهران – شرق محور هراز  از آبعلی تا امام زاده هاشم،‌استان قزوین- کرج، قزوین – زنجان، قزوین- رشت،  استان گیلان محور رشت- قزوین، در محدوده منجیل تا رودبار ترافیک نیمه سنگین است.
وی درخاتمه افزود: در استان یزد محور ، یزد – طبس، یزد- شیراز، یزد- کرمان ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است./

برچسب ها: رئیس ، پلیس ، مرکز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار