برابر اعلام پليس راه فرماندهي انتظامي خراسان رضوي وضعيت ترافيك در محورهاي مواصلاتي استان خراسان رضوي را با وجود حجم بالاي تردد خودروي روان است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سرهنگ "محمد صفايي" رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي خراسان از ترافيك روان در محورهاي مواصلاتي استان خبر داد و گفت: با وجود حجم بسيار بالاي تردد خودرويي برابر گزارش هاي واصله از پليس راه هاي سطح استان هم اكنون جاده هاي استان از ترافيك رواني برخوردار است.

در بخش ديگري از سخنان خود ضمن اشاره به وضعيت جوي در سطح استان خراسان رضوي گفت: تنها در محور "سر ولايت" از محورهاي شمالي استان هوا مه آلود است كه رانندگان با توجه به مه آلود بودن جاده هنگام تردد در اين محور از هر گونه شتاب و عجله خودداري كنند.

وي  ضمن آروزي سفري همراه با آرامش خاطر براي هموطنان از همه رانندگان و مسافران نوروزي خواست: با رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي از سبقت غير مجاز و انحراف به چپ خودداري و در صورت خواب آلودگي در کنار ايستگاه هاي پليس استراحت کرده و بدون خستگي به مسافرت خود ادامه دهند.


*بارش باران بهاری در جاده ها / رانندگان احتياط کنند

*به روز رساني شده در ساعت14:00


رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راههای کشور از بارش باران بهاری استان کرمان و سیستان بلوچستان خبر داد.

سرهنگ سلبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در استانهای کرمان محور ماهان، سیستان بلوچستان محور سراوان، خاش بارش باران و در سایر راههای جوی آرام گزارش شده است.

وی در ادامه بیان کرد: در استان البرز محور کرج- چالوس از میدان امیر کبیر تا تونل شماره 5 ترافیک سنگین و در استان قزوین محورهای قزوین رشت، قزوین –کرج ترافیک سنگین است.

در ضمن در استانهای گلستان محور مینو دشت، گالیکش، یزد، محور یزد- کرمان، یزد –شیراز و یزد – طبس ترافیک نیمه سنگین است و در

سایر محورها ترافیک عادی و روان است.

*گرد و غبار در محور زاهدان - بم و بم به ايرانشهر/ترافيک سنگين در محور چالوس

*به روز رساني شده ساعت 13:00


معاون عمليات پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي از ترافيک سنگين در محور چالوس و نيز گرد و غبار در محور زاهدان - بم و بم به ايرانشهر خبرداد و به رانندگان توصيه کرد: با سرعت مطمئنه و نيز فاصله طولي مناسب رانندگي کنند تا به سلامت به مقصد برسند.

 سرهنگصمد اسفندياري  درباره آخرين وضعيت ترافيکي جاده هاي کشور در ششمين روز فروردين 92، اظهارداشت: محور کرج – چالوس از محدوده ميدان امير کبير تا تونل شماره 5 ترافيک سنگين و بقيه طول محور نيمه سنگين است.

وي افزود: محور هراز از آبعلي تا امام زاده هاشم در استان تهران، محورهاي قزوين – رشت، قزوين – زنجان، قزوين – همدان و قزوين – بوئين زهرا در استان قزوين، محور سيرجان – بندرعباس در استان کرمان، محور يزد – طبس در استان يزد از ترافيک نيمه سنگيني برخوردار است.

معاون عمليات پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي افزود: همچنين محورهاي زاهدان - بم و بم - ايرانشهر در استان كرمان به علت گرد و غبار، کاهش ميدان ديد براي رانندگان ايجاد شده که به آنها توصيه مي شود با سرعت مطمئنه و نيز فاصله طولي مناسب رانندگي کنند تا به سلامت به مقصد برسند.

به گفته وي، در ساير جاده هاي کشو،ر ترافيک نسبتا پرحجم و به صورت روان است.

سرهنگ اسفندياري خاطرنشان کرد: مركز اطلاعات و كنترل ترافيك پليس راهور ناجا با شماره تلفن 88255555 ( ده خط) به طور شبانه روزي پاسخگوي وضعيت راههاي كشور و امداد رساني احتمالي به هموطنان عزيز است. 

*ممنوعيت تردد تريلر و کاميون ها در محورهاي "اردبيل سرچم" و "يزد طبس

*به روز رساني شده در ساعت 12

پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي از ممنوعيت تردد تريلر و کاميون ها در محورهاي "اردبيل سرچم" و "يزد طبس" تا پايان روز 16 فروردين ماه خبرداد.به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، پليس راه راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي اعلام کرد: تردد كليه تريلر ها و كاميونها تا پايان روزجمعه 16 فروردين ماه در محورهاي اردبيل "سرچم" و يزد طبس ممنوع است.
 
بنابراعلام اين پليس، تردد كليه كاميونها و تريلر ها در محور ديهوك - راور كرمان در روزهاي دوشنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه مورخ 12، 13، 15 و 16 فروردين ماه ممنوع خواهد بود. معاون عملیاتی پلیس راه کشور از ترافیک سنگین در محور کرج- چالوس خبرداد.


*ترافیک سنگین در محور کرج- چالوس

*به روز رساني شده در ساعت 10:30

سرهنگ اسفندیاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در استان البرز از ابتدای میدان امیر کبیر تا تونل شماره 5 ترافیک سنگین است و در سایر محدوده محور کرج- چالوس ترافیک نیمه سنگین است .

وی در ادامه بیان کرد: در محورهای کرج- قزوین، قزوین زنجان، قزوین رشت، قزوین- بوئین زهرا و بندر عباس، سیرجان ترافیک نیمه سنگین است و در سایر محورها ترافیک عادی و روان است و بارش ها قطع شده است.

گفتنی است: در استان کرمان محور زاهدان- بم گرد و غبار گزارش شده است./ل

برچسب ها: کشور ، ترافیک ، سنگین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار