نماینده مردم جلفا و مرند در مجلس شورای اسلامی منطقه آزاد ارس را آماده توسعه همه جانبه خواند و بر مزیت های اقتصادی آن تاکید کرد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، حسن نژاد افزود: ارس به جهت وجود زیرساخت های گسترده برای رونق تولید و صادرات و سرمایه گذاری های خارجی منطقه ای مستعد برای توسعه همه جانبه می باشد.

وی گفت: علاوه بر وجود مزیت های اقتصادی فراوان در این منطقه توانمندی های گردشگری ارس نیز منحصر بفرد بوده و جایگاه ویژه ای در بین گردشگران دارد.

وی معرفی توانمندی های منطقه آزاد ارس در رسانه ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در اکثر ایام سال با پوشش و معرفی فعالیت های اقتصادی و جاذبه های گردشگری نقش موثری در معرفی ارس داشته و لازم است در راستای رونق بیش از پیش این منطقه که شرایط منحصربفردی برای توسعه دارد رسانه های جمعی توجه ویژه ای داشته باشند.

نماینده مردم جلفا و مرند در ادامه افزود: جریان داشتن رود ارس در این منطقه و وجود جاذبه های تاریخی، فرهنگی، طبیعی و گردشگری فراوان و بسیاری از زیباییهای دیگر موجب ورود خیل عظیم گردشگران در اکثر ایام سال به این منطقه شده و آن را به قطب جدید گردشگری تبدیل کرده است.

وی در ادامه ضمن معرفی کلی از زیبایی های ارس بر لزوم تامین زیرساخت های لازم برای رونق صنعت گردشگری تاکید کرد و افزود: ما زمانی شکوفایی کامل ارس و بهره مندی از مزیت های آن را خواهیم دید که معرفی ارس با تامین زیرساختها، امکانات و تاسیسات لازم همراه باشد و امیدواریم این امر با سرعت در منطقه آزاد ارس روی بدهد.

حسن نژاد تحولات اخیر منطقه آزاد ارس را یادآور شد و گفت: وجود مدیریت مدبرانه در راس هر فعالیتی امتیازی بزرگ محسوب می شود و تحولات مشهود بوجود آمده در ارس مرهون وجود مدیری کاردان است./س

برچسب ها: منطقه ، آزاد ، ارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.