نخستين کنسرت موسيقي زير زمين در دنيا داخل معدن نيکل در روسيه اجرا شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، گروهي از نوازندگان تصميم گرفته اند براي آن دسته از معدنچياني که در اعماق زمين کار مي کنند، کنسرت اجرا کنند. اين نوازندگان به جمع کارگران معدن نيکل در منطقه نوريلسک روسيه رفتند تا صبح هنگام آغاز کار معدنچيان، نشاط و انگيزه آنها را با اجراي کنسرت موسيقي دو چندان کنند. 

واسيلي موروز، نايب رئيس بخش روابط عمومي در معدن نيکل نوريلِسک مي گويد اين آغاز طرح هنري- صنعتي ما است: پيش از آغاز شيفت کاري، فرهنگ براي لحظاتي به خط توليد پا مي گذارد تا کارگران در تمام طول شيفت کاري خود روحيه بالايي داشته باشند. 

اولِگ کاچين، رئيس بخش زيرزميني معدن نيکل اوکتيابِرسکي مي گويد روحيه کارگران اکنون بسيار عالي شده است. شنيدن موسيقي ما را شاد کرد و انگيزه تازه اي براي کار به ما داد، زيرا با مهندسان و تکنيسين هايي سر و کار داريم که هر کدام با مشکلات خودشان در ديگر بخش هاي معدن دست به گريبان هستند و اينجا روحيه آنها کاملاً تغيير مي کند.

يِکاترينا زايتسِوا، يکي از اعضاي گروه نوازندگان مي گويد ما عصبي هستيم، بيشتر به اين علت که نمي دانيم که واکنش مردم به اين اقدام چه خواهد بود. کارگران در اينجا کار مي کنند، اما الان از داخل آسانسور بيرون مي آيند و ناگهان با گروهي از نوازندگان روبرو مي شوند که در گوشه اي نشسته و کنسرت اجرا مي کنند. ما نگران اين مسئله بوديم. البته اينجا نيز براي نوازندگي خيلي مناسب نبود و شمار زيادي چراغ روشنايي در اطراف ديده مي شد، اما به طور کلي برنامه خوبي بود. /ي2
برچسب ها: کنسرت ، معدن ، زیرزمین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار