بهترين عيد براي من نشستن در كنار پدر و مادرم دور سفره هفت سين در لحظه سال تحويل بود.

ابراهيم آبادي بازيگر تلويزيون در گفتگو با خبرنگار راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: متولد 1313 محله كوچه باغ تبريز هستم و از 12 سالگي به تهران آمدم.
اين بازيگر در مورد آداب و رسوم اين شهر افزود: آداب و رسوم مردم تبريز در ايام عيد بسيار بي نظير است به طوريكه همه اعضاي خانواده به خصوص بزرگ خانواده بايد در سر سفره هفت سين براي يكديگر دعا كنند.
وي در ادامه بيان كرد: عيدي دادن،در كنار يكديگر بودن و بركت سفره باعث شده تا علاوه بر از بين رفتن كينه‌ها، خانواده ها به يكديگر نزديك شوند.
همچنين ابراهيم آبادي تصريح كرد: همچنين اين دور هم جمه شدن ها در ايام محرم و ماه مبارك رمضان باعث شده كه مردم اداب و سنن قديم را فراموش نكنند و به يكديگرنزديك باشند.
وي بااشاره به بهترينعيدي فارغ التحصيلي در خارج از كشور گفت: در خازج از كشور در كنار سفره هفت سين كوچمي به تنهايي نشسته و گريه ام گرفت كه در اي زمان گنجشكي از پنجره روي سفره هفتسين من نشست و مرا از تنهايي در آورد و 2 روز بعد از اين ماجرا فارغ التحصيل شدم.
بازيگر سريال " مختارنامه" در مورد سينماي كشور بيان كرد: در حال حاضر سينماي گيشه داريم و سينمايي كه در آن با تفكر، انديشه بعد فرهنگي و مردم را به تفكر وادارد، نداريم وي در مورد وضعيت تلويزيون در سالي كه گذشت تصري كرد: در دهه هاي 70 و 80 با توليدات سريال ها و فيلم هاي با حجم خوب و متناسبي روبرو بوديم و در حال حاضر سريال هايي به صورت تكراري روي آنتن روند كه با سليقه مخاطب همراه بوده است.
وي در ادامه افزود: با توليد و احياي برنامه هاي زيبا و سرگرم كننده به همراه آموزش علاوه بر مبارزه با ماهواره‌ها، مخاطبان را بيشتر به سمت و سوي تلويزيون سوق دهيم.
آبادي گفت: آرزويم اين است مه هر خانوادهاي در اين مرز و بوم با داشتن سرپناه پدر و مادرها بيشتر از اين شرمنده فرزندان خود نشوند.
وي اظهار داشت: همچنين تلويزيون همراه با بهترين بازيگرف كارگردان، تصويربردار و ... بانمايش بعد فرهنگي در آثار خود بتوانيم برنامه و يا فيلم هايي پرمحتوا با قدرت، تفكر موثر و محكمي به مخاطبان ارائه دهيم.
وي خاطرنشان كرد: من سال 92 را به كساني كه براي امنيت كشور تلاش مي‌كنند و همچنين به رهبري و تمام كساني كه به مراتب برجسته و در رشته هاي مختلف رسيدند تبريك و تهنيت مي‌گويم.
وي در پايان گفت: همچنين تلاش شود اين گراني برطرف شود و درسال جديد دولت به اين نوع مسايل بيشتر فكر كنند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار