مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان از برگزاری گشت مشترک سیار با ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در استان زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،حمید رضا عزیزپور اظهار کرد: شعبه سیار اداره کل تعزیرات حکومتی زنجان در راستای نظارت بر وضعیت رستوران‌های بین‌راهی و درون شهری، با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی اقدام به برگزاری گشت‌های سیار می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: در جریان این بازدیدها در مجموع از 17 واحد اقامتی، خدماتی برون شهری بازدید شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان همچنین با اشاره به تشکیل پرونده تخلفاتی برای 9 واحد متخلف به علت تخلفاتی نظیر کم فروشی، گرانفروشی و عدم رعایت اصول بهداشتی افزود: این پرونده‌ها به منظور رسیدگی به شعب تعزیرات حکومتی ارجاع شدند.

*پلمپ یک واحد رستوران بین‌راهی در استان زنجان

وی در بخش دیگری از سخنان خود به دیگر بازرسی‌های انجام شده نیز اشاره داشت و گفت: شعبه سیار اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان در انجام گشت‌های مشترک سیار خود با مرکز بهداشت و میراث فرهنگی استان با مشاهده تخلف یک رستوران بین راهی، به علت عدم رعایت ضوابط بهداشتی در محل به تخلف مذکور رسیدگی و این واحد را پلمپ کرد.

*بازرسی از هتل‌ها و مهمان‌پذیرها در استان زنجان

عزیزپور در بخش دیگری از سخنان خود به بازرسی از هتل‌ها و مهمانپذیرها توسط شعب سیار اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان نیز اشاره داشت و گفت: در راستای اجرای طرح ویژه کشیک‌های نوروزی، شعب سیار اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان از هتل‌ها و مهمانپذیر‌های استان زنجان بازرسی به عمل آورده و برای تعدادی از این واحد ها تذکرات لازم و قانونی را ارائه کردند.

وی در ادامه به سایر اقدامات انجام شده توسط اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان نیز اشاره داشت و گفت: در راستای مبارزه با قاچاق، یک قاچاقچی کاپشن‌های مردانه خارجی در اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان محکوم شد.

وی ادامه داد: این قاچاقچی به موجب حکم تعزیرات حکومتی استان زنجان قاچاقچی تعداد 137 ثوب کاپشن مردانه خارجی به ضبط کالاهای مکشوفه و مورد قاچاق به نفع دولت و پرداخت مبلغ 52 میلیون ریال به عنوان جریمه نقدی محکوم شد.
برچسب ها: تعزیرات ، زنجان ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.