مسئول ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري كاشمر گفت: ميزان مسافران و زائراني كه براي نخستين بار به اين شهرستان سفر كرده‌اند در سال جديد بيش از 30 درصد رشد داشته است.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومي ستاد تسهيلات زائران خراسان‌رضوي، محمد نظام آبادي اظهار كرد: كاشمر به عنوان دومين شهر زيارتي استان بعد از مشهد با داشتن امام زادگان اعظمي مانند سيد مرتضي، سيدحمزه و سيد محمد و همچنين آرامگاه آيت الله سيد حسن مدرس و اماكن تاريخي و گردشگري در نوروز امسال شاهد حضور خيل عظيم زائران و مسافران از نقاط مختلف كشور است.

وي افزود: تعداد مسافراني كه در تعطيلات نيمه نخست نوروز امسال براي نخستين بار به شهرستان كاشمر سفر كرده‌اند، نسبت به مدت مشابه سال قبل بيش از 30 درصد رشد داشته است.

دبير ستاد تسهيلات زائران كاشمر با ابراز رضايت و خرسندي از اين رشد فزاينده، آن را حاصل معرفي خوب شهرستان و مجموعه فعاليت‌هاي ستادي و زحمات مسئولان و مردم دانست و گفت: از ابتداي تعطيلات نوروز امسال و آغاز فعاليت ستاد تا پايان تعطيلات نيمه اول قريب به 250 هزار نفر از اين شهرستان بازديد به عمل آورده‌اند.

گفتني است شكايات زائران و مجاوران بارگاه رضوي از طريق شماره تماس‌هاي

2-7283001 و 7045 و سايت razavi-chto.ir و سامانه پيامكي 3000611 ستاد تسهيلات زائران خراسان‌رضوي پيگيري مي‌شود. /س


برچسب ها: مسئول ، میراث ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.