سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن گفت: از ابتدای طرح نوروزی جمعیت هلال احمر تا پایان روز ششم فروردین ماه جاری، چهار هزار و 365 مسافر و گردشگر نوروزی از خدمات این جمعیت در بروجن برخوردار شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

سعید عباسیان افزود: در طرح نوروزی هلال احمر یكهزار و 258 بسته فرهنگی سوغات و سه هزار و 159 بروشور بین مسافران توزیع شد.

وی ادامه داد: 171 گردشگر از خدمات ایستگاه های موقت و نمازخانه های بین راهی و 113 نفر نیز در پایگاه سلامت هلال احمر از خدمات سلامت و پزشكی استفاده كردند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن گفت: سه پایگاه راهنمایی مسافران نوروزی در بروجن فعال است و 63 نفر از جوانان عضو جمعیت هلال احمر و 117 نفر از امدادگران از 25 اسفندماه سال 91 تا 15 فروردین ماه جاری در طرح نوروزی فعالیت می كنند.

عباسیان اظهار داشت: یك پایگاه ثابت امدادی و یك پایگاه سیار هلال احمر نیز در طرح نوروزی در محورهای مواصلاتی شهرستان بروجن به مسافران خدمت ارائه می كند كه از ابتدای طرح تاكنون 50 نفر اسكان موقت یافته اند.

وی افزود: آموزش های اولیه امداد و نجات به 34 نفر از كودكان و نوجوانان گردشگران نوروزی در طرح 'دوستار كودك' این جمعیت انجام شد.

شهرستان بروجن، با 119 هزار نفر جمعیت، از شهرستان های هفتگانه استان چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن ( شهر بروجن، با بیش از 52 هزار نفر جمعیت ) در فاصله 62 کیلومتری شهرکرد ( مرکز این استان ) واقع گردیده است. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.