مدیر عامل سازمان رفاه و خدمات شهرداری تهران گفت : امسال با توجه به برنامه های گردشگری بیش از 21هزار تماس با 137شهرداری انجام گرفته است .

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران  زارع صفت در مراسم رونمایی از بازی گنج تهران افزود طی چند روز گذشته بیش از 21هزار تماس فقط در حوزه گردشگری با 137برقرار شده است .
وی با اشاره به اینکه سالهای قبل تنها تماس هایی که با این سامانه گرفته می شود در خصوص مشکلات بود گفت امسال با برگزاری برنامه گردشگری بیشترین تماس ها در این خصوص داشتیم .
وی همچنین درخصوص گردشگری هایی که در روزهای اول سال ازمکان های دیدنی تهران صورت گرفته نیز افزود تاکنون بیش از 160هزار نفر از برج میلاد و 30هزار نفر از باغ موزه قصر حضور داشته اند .
وی خاطرنشان کرد : 70هزار نفر از برنامه های شهرداری تهران استفاده کرده اندو این خود نشان از مورد استقبال قرار گرفتن برنامه های شهرداری بود.
زارع صفت در ادامه از بازی گنج تهران نیز گفت : این بازی در فاز اول با 25نقطه از مکان های گردشگری پایتخت آغاز شد.وی گفت : بازی موقعیت محور برای اولین بار است که در ایران توسط متخصصین ایرانی را اندازی شده است ./ف
برچسب ها: وی ، خاطر ، نشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار