مدیر کل فرودگاه گیلان از افزایش پرواز رشت‌ـمشهد از روز 11 فروردین جاری در فرودگاه سردار جنگل رشت خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، فتاح رضوانی در جریان بازدید از پایانه فرودگاه سردار جنگل رشت با اشاره به آخرین وضعیت پروازهای این فرودگاه در نوروز جاری، اظهار کرد: از 24 اسفند سال 91 تا پنجم فروردین جاری از طریق ناوگان هوایی گیلان تعداد بیش از 5 هزار و 84 نفر مسافر نوروزی وارد استان شدند.

وی ادامه داد: از این تعداد، چهار هزار و 492 نفر مسافران داخلی و 592 نفر نیز حجاج گیلانی بودند که وارد فرودگاه سردار جنگل رشت شدند.

به گفته این مسئول، چهار هزار و 379 نفر مسافر با استفاده از ناوگان هوایی استان از گیلان خارج شدند که 3 هزار و 787 نفر نفر به داخل کشور و 592 نفر نیز به مدینه سفر کردند.

وی از افزایش راه‌اندازی پروازهای رشت به مشهد مقدس خبر داد و یادآور شد: از 11 فروردین جاری پرواز رشت به مشهد و بالعکس در روزهای یکشنبه و پنجشنبه هر هفته که از طرف شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد، به پروازهای فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت اضافه می‌شود.

رضوانی با اشاره به اینکه قبلاً پرواز رشت به مشهد در روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته از فرودگاه سردار جنگل رشت صورت می‌گرفت، افزود: از تاریخ مذکور روزهای یکشنبه و پنجشنبه هر هفته پرواز رشت به مشهد انجام می‌شود.

وی از فعالیت شرکت‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی، آسمان، ایران ایر تور، کیش‌ایر و سعودی در فرودگاه رشت خبر داد و خاطرنشان کرد: در فرودگاه رشت از ساعت 6.30 تا 20.30 دقیقه شب همه روزه عملیات پروازها انجام می‌گیرد.

مدیر کل فرودگاه گیلان متذکر شد: با اضافه شدن مسیر رشت به مشهد مقدس، تعداد 66 سورتی پرواز داخلی و دو سورتی پرواز خارجی در هفته از فرودگاه سردار جنگل رشت به مقاصد تهران، مشهد، شیراز، کیش، بندرعباس، عسلویه، اهواز و مدینه انجام می‌شود.

به گفته وی، پروازهای تهران به رشت هر روزه، مسیر شیراز و عسلویه به رشت روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته، بندرعباس به رشت روزهای یکشنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه و کیش به رشت روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته در فرودگاه سردار جنگل رشت انجام می‌شود.
برچسب ها: پرواز ، رشت ، گیلان ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.