معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 12، از بهره برداری و ساماندهی پروژه های تکمیلی و اجرای طرح های این منطقه در ایام نوروز سال 92 خبر داد.

محمد حسنی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: بهره برداری، ساماندهی و اجرای طرح های سکو سازی ایستگاه های تاکسی پایانه امام خمینی (ره)، طرح اصلاح هندسی، انبوه سازی، زیر سازی، ساخت سکو، ایستگاه اتوبوس، اجرای کف پوش، روشنایی پایانه، سایه بانها، خط کشی محوری و عابر در سطح منطقه از پروژه های تکمیلی در ایام نوروز و سال 92 است.
وی با بیان توضیحات بیش تر افزود: پایانه تاکسی رانی میدان امام خمینی، در 10 خط تاکسی در شمال این میدان از جمله، سید خندان، تجریش، پاسداران، آزادی، آذری، شوش و ایستگاه های دیگر طرح اصلاح هندسی، انبوه سازی، زیر سازی، سکو سازی، اجرای کف پوش، روشنایی پایانه، رنگ آمیزی و ...
شست و شوی پایانه های اتوبوس در سطح منطقه، با اعتباری بالغ بر 50 میلیون تومان پروژه های تکمیلی در ایام نوروز و سال 92، شهرداری منطقه 12 است.
محمد حسنی با اشاره به طرح های دیگر معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه 12 در ایام  نوروز و سال 92 گفت: اجرای طرح خط کشی محوری و عابر در سطح منطقه 12، در ایام نوروزی آغاز به کار و در شهریور ماه ادامه خواهد داشت نوسازی چراغ های راهنما رانندگی در سطح منطقه نیز در ایام نوروز در دست بهره برداری است. 
وی در پایان با اشاره به طرح های دیگر در شهرداری منطقه 12 افزود: نگهداری تجهیزات ترافیک در سطح منطقه 12 اعم از نرده ها، سایه بانها، انواع تابلوها و استوانه های  ایمنی، نگهداری در هر ناحیه به صورت اکیپ حوزه حمل و نقل ترافیک منطقه  استفاده از نیسان، ادوات و تجهیزات پشت نیسان و نفرات فنی در هر ناحیه، اجرای طرح پارک ترافیک، آموزش فرهنگ ترافیک ویژه شهروندان به خصوص دانش آموزان، مقطع راهنمایی با بخش فیلم و اجرای تئاتر و ارائه تسهیلات از جمله دوچرخه سواری در پارک ترافیک در سال 92 با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان  از طرح های دیگر شهرداری منطقه 12 در سال 92 است./ف
برچسب ها: ویژه ، حمل ، نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار