فيلم سينمايي "بي خود و بي جهت" رقيب جديد فيلم جيراني در سالنهاي سينمايي شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران اين روزها اكران چند فيلم و جنجال بر سر اكران آنها رونقي دوباره را به سالن هاي سينمايي در تهران و همچنين سينماهاي شهرستان بخشيده  است.
در اين ميان فيلم هاي سينمايي تازه اكران شده دو فيلم سينمايي توانسته اند گوي سبقت را بربايند و رقيب يكديگر شوند.




فيلم سينمايي "بي خود و بي جهت" به كارگرداني عبدالرضا كاهاني توانست رقيب جديدي براي فيلم "من مادر هستم" به كارگرداني فريدون جيراني شود.

*انتظار بي جا از سالن هاي اندك


اين فيلم با داشتن 16 سالن سينمايي و 14 روز نمايش در سينماهاي شهرستان توانست فروشي 100 ميليون توماني را براي خود از سينماهاي شهرستان رقم بزند و با فروش 260 ميليوني خود در سينماي تهران در مجموع فروشي 360 ميليون توماني را در 36 سالن سينمايي تجربه  كرد.
فيلم سينمايي "من مادر هستم" به كارگرداني فريدون جيراني كه در تهران صدرنشين گيشه هاي سينمايي است توانست با داشتن 7 سالن سينمايي در شهرستان و 14 روز نمايش فروشي 80 ميليون توماني را تجربه كند.
در حال حاضر فيلم سينمايي "بي خود و بي جهت" به كارگرداني عبدالرضا كاهاني بيشتر از ديگر فيلم هاي سينمايي در حال اكران در تهران و همچنين سينماهاي شهرستان سالن سينمايي در اختيار دارد.

*مخاطبان در انتخاب فيلم مورد علاقه شان سردرگم اند



فيلم سينمايي "زندگي خصوصي آقا و خانم ميم" به كارگرداني روح الله حجازي با داشتن 5 سالن سينمايي و 14 روز نمايش فروشي 45 ميليون توماني را سپري كرد.



فيلم سينمايي "آينه هاي روبرو" به كارگرداني نگار آذربايجاني با داشتن 8 سالن سينمايي و 5 هفته نمايش فروشي 60 ميليون توماني را در گيشه هاي سينمايي شهرستان تجربه كرد.
فيلم سينمايي "يكي ميخواد باهات حرف بزنه" به كارگرداني منوچهر هادي با داشتن 12 سالن سينمايي و 4 هفته اكران فروشي 100 ميليون توماني را تجربه كرد.



فيلم سينمايي "اختاپوس" به كارگرداني سيد جواد هاشمي با داشتن 10 سالن سينمايي و 5 هفته نمايش فروشي 200 ميليون توماني را تجربه كرد.



فيلم سينمايي "سلام بر فرشتگان" نيز با داشتن 15 سالن سينمايي فروشي 50 ميليون توماني را پس از سه هفته نمايش سپري كرد.

*سينماي كودك در شهرستان ناكام ماند


لازم به ذكر  است؛ فيلم سينمايي "يك فراري از بگبو" با داشتن 20 سالن سينمايي و چهار هفته نمايش فروشي 130 ميليون توماني را سپري كرد.
گفتني است؛ گرچه فروش فيلم هاي سينماي در شهرستان نيز چندان رضايت بخش نيست و در حال حاضر با داشتن چندين فيلم سينمايي فيلم صدرنشين گيشه نداريم اما گويا "بي خود و بي جهت" و "من مادر هستم" دو رقيب جدي براي يكديگر در سالن هاي سينمايي شهرستان ها شده اند گرچه در اين رقابت زياد بودن تعداد سالن هاي سينمايي فيلم بي خود و بي جهت بي تاثير نيست./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار