آلنا نبی اللهی مجسمه ساز درباره مجسمه "دمنوش" اظهار کرد : این کار شامل سه مجسمه است که بیانگر گذشته ، حال و آینده است.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، وی با اشاره به اینکه جنس این مجمسه ها از فایبرگلاس است که در محوطه 5 متری بوستان بهاره در مجاورت نمایشگاه بین المللی نصب شده است، افزود : یکی از این مجسمه ها که بیانگر زمان حال است، گاو بزرگی است که انسانی قوری به دست بر روی آن ایستاده است و گاو در حال چراست.
 
این هنرمند جوان ادامه دا د: گاو، خاکستری رنگ با خال های فیروزه ای است و قوری نیز به رنگ قرمز طراحی شده است .
 
نبی اللهی درباره مجسمه دوم گفت: این مجسمه فیگور، فردی نشسته بر صندلی است که قابی خالی را بر چهره خود گرفته است و چشماهایش را بسته است. صندلی در این طرح خاکستری و قاب قرمز رنگ است .
 
وی با اشاره به اینکه این مجسمه بیانگر گذشته است که به نوعی ناامیدی و گذشت زمان را نشان می دهد، اعلام کرد: سومین مجسمه نیز فیگور فردی است که بر روی هرمی ایستاده است و دوربینی قرمز رنگ به دست دارد که بیانگر آینده است.
 
نبی اللهی درباره تصویرسازی از زمان های گذشته، حال و آینده، گفت: با این کار به دنبال آن بودم که بگویم باید از حال خود لذت ببریم، گذشته از دست رفته است و آینده خواسته یا ناخواسته خواهد آمد انچه حائز اهمیت است حالیست که ما به راحتی از کنار آن رد می شویم.
 
وی اظهار کرد: در هر سه مجسمه فیگور فردی است که کت و شلوار به تن کرده است و دست و صورت آبی دارد و تنها در مجسمه حال است که این فیگور شاداب است ./ل
برچسب ها: مجسمه ، دمنوش ، تهران ، نصب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار