مهم ترین عناوین خبری بین الملل که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: سال 91 را با حداقل سانحه در راه آهن سپري کرديم،هوای تهران در "چهارمین روز فروردین 92" بارانی شد/آغاز بارش برف در محورهاي شمال غربي کشور و.... است

مهمترین عناوین بین الملل باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:




از تهديد انگليس در ابتداي سال تا تحريم مدير مسئول پرس‌تي‌وي

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/12/28/936840_805.jpg
 اقدامات خصمانه غرب بعنوان مثلآ مدعيان حقوق بشر عليه رسانه هاي ايران در يک سال گذشته به وفور ديده شد که البته اين اقدامات با سکوت جوامع جهاني مواجه شد.

کارشناسان بین المللی حمله ويروس استاكس نت به ايران را محکوم کردند

 گروهی از کارشناسان بین المللی عضو کارگروه مصادیق جنگ سایبری ناتو در مرکز جنگ سایبری ناتو معتقدند حمله سال 2009 آمریکا و اسراییل از طریق ویروس استاکس نت به مراکز اتمی ایران از منظر حقوق بین الملل استفاده از زور علیه ایران و غيرقانوني بوده است.

جزاير گوام و هاوايي آمريکا را موشک‌باران مي‌کنيم!
شبکه تلويزيوني الجزيره عربي لحظاتي پيش در خبر فوري اعلام کرد: کره شمالي امروز ارتش خود را در حالت آماده باش جنگي قرار داد و آمريکا را تهديد به حمله موشکي کرد.

انتقال مقر پارلمان عربي از دمشق به بغداد
 معاون رئيس جمهور عراق پيشنهاد کرد مقر پارلمان عربي به صورت موقت از دمشق به بغداد منتقل شود.

عينک هوشمند يا عينک جاسوسي؟!
امکان جاسوسي با عينک هوشمند گوگل و اخلال در آزادي هاي فردي و حريم خصوصي افراد باعث به راه افتادن موجي از مخالفت ها با فروش اين عينک شده است.

آماده باش ارتش رژيم صهيونيستي/همه گذرگاه‌هاي کرانه باختري به روي فلسطيني‌ها بسته شد به مناسبت عيد شکرگزاري، رژيم صهيونيستي کرانه باختري رود اردن را تا روز پنج شنبه آينده منطقه بسته نظامي اعلام کرد.

نوسانات نفت و فلزات گرانبها+ جدول
 بهاي جهاني طلا پس از فراز و نشيب هاي زياد طي امروز سه شنبه 6 فروردين، در نهايت تفاوت زيادي در مقايسه با ساعات پاياني روز گذشته نداشت.

جدول نرخ برابري ارزهاي جهان
 امروز سه شنبه 6 فروردين پوند انگليس و وون کره با افزايش چشمگيري مواجه شده است.

مرسي بايستي دولتي جديد و كارآمد تشكيل دهد
 يكي از مشاوران ارشد "محمد مرسي" رييس جمهور مصر در مصاحبه با نشريات كويتي اظهار داشته كه دولت مصر به نخست وزيري "هشام قنديل" مي بايستي با يك دولت "كارآمدتر" جايگزين گردد.

افزايش بيكاري و فقر در ميان دانشجويان آمريكايي
گزارش اعتباري دولت آمريكا نشان مي دهد كه بانكهاي آمريكايي در اثر عدم بازپرداخت وام هاي دانشجويي گرفته شده از ان بانك ها توسط دانشجويان آمريكايي در دو ماهه اول سال 2013 ميلادي 3 ميليارد دلار ضرر كرده اند.

اوباما و بايدن تروريست‌هاي سايبري/فيس‌بوک، توئيتر و گوکل ابزارهايي در دست سازمان‌هاي جاسوسي آمريکا
 "جوليان آسانژ" بنيانگذار سايت ويکي ليکس که از نه ماه پيش به سفارت اکوادور در لندن پناه برده، در گفتگوي اختصاصي با چند تن از خبرنگاران از جمله خبرنگار فرانس24 گفت: شبکه هاي اجتماعي فيسبوک و توئيتر ابزارهايي در دست سازمانهاي اطلاعاتي آمريکا و بايدن و اوباما تروريست هاي سايبري هستند.

انفجار در خط لوله انتقال نفت عراق به ترکيه
 منابع پليس عراق از انفجار خط لوله انتقال نفت عراق به ترکيه و متوقف شدن انتقال نفت از اين خط لوله خبر دادند.

انفجار در مناطق الدوز و يوسفيه عراق
 پليس عراق اعلام کرد انفجاري مناطق الدوز و يوسفيه را لرزاند.

آخرين اخبار از وضعيت "رياض الاسعد"
"رياض الاسعد" فرمانده و بنيانگذار نيروهاي شورشي سوريه موسوم به ارتش آزاد سوريه، در بيمارستاني در شانلي اورفاي ترکيه بستري شده است.

انتقاد ديده بان حقوق بشر از دولت تركيه
 ديده بان حقوق بشر از دولت تركيه خواسته است تا انجام اصلاحات حقوق بشري و تقويت روند صلح با گروه تروريستي پ ك ك را سرعت بخشد.

آرژانتين خواستار لغو نتايج "غير قانوني" همه پرسي فالكلند شد
 دولت آرژانتين اعلام كرده است كه "هكتو تيمرمن" وزير امور خارجه آن كشور در ديداري كه اواخر هفته جاري با "بان كي مون" دبيركل سازمان ملل متحد خواهد داشت بصورت رسمي درخواست آرژانتين به منظور لغو نتايج "غير قانوني" همه پرسي فالكلند را به وي ابلاغ خواهد نمود.

رژيم صهيونيستي در پي افزايش محدوديت براي نمازگزاران فلسطيني
 "ناجيح بكيرات" مدير مسجد الاقصي روز گذشته نسبت به افزايش سخت گيري ها و اعمال محدوديت بر نمازگزاران فلسطيني و مسلمان در آن مكان مقدس مذهبي و تاريخي هشدار داد.

پليس انگليس حلق‌آويز شدن تاجر روسي را تاييد کرد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/1/6/950580_102.jpg
 پليس انگليس پس از کالبد شکافي تاجر روسي گفت آثار مرگ "بوريس بروزوفسکي" با بدار آويخته شدن مطابقت دارد.

احتمال انتقال دفتر اخضر ابراهيمي به قاهره يا بيروت
 به گزارش خبرگزاري فرانسه منابع ديپلماتيك از احتمال انتقال دفتر "اخضر ابراهيمي" فرستاده ويژه سازمان ملل متحد در امور سوريه از دمشق به قاهره و يا بيروت خبر داده اند.

سفر "عباس" به دوحه براي شركت در نشست اتحاديه عرب
 "محمود عباس" رييس تشكيلات خودگردان فلسطيني روز گذشته براي شركت در نشست كشورهاي عضو اتحاديه عرب به دوحه پايتخت كشور قطر سفر نمود.

انفجار خودرو بمب گذاري شده در مرکز سوريه
 راديو شام سوريه اعلام کرد دوشنبه شب براثر انفجار ماده منفجره اي کار گذاشته شده در زير يک دستگاه خودرو در منطقه اي در شرق دمشق، تعداد نامعلومي از مردم کشته يا زخمي شدند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار