دادگستری مصر حکم بازداشت پنج فعال مصری مخالف را به اتهام تحریک به خشونت در ارتباط با درگیری های روز جمعه صادر کرد و پيش بيني كرد در روزهاي آينده حكم قضايي ممنوع الخروج شدن شماري از شخصيت هاي مخالف و سران احزاب مصر به علت فراخوان براي برگزاري تظاهرات در مقابل ساختمان مركزي اخوان المسلمين صادر شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، این در حالی است که محمد مرسی رئیس جمهورمصر روز یکشنبه و در پی درگیری های شدید روز جمعه مقابل مقر اخوان المسلمین مصر در حومه قاهره، برخی از سیاستمداران را به اتخاذ تدبیر شدید تهدید کرده است.

بر اساس این حکم فعالان سیاسی مذکور نمی توانند کشور را ترک کنند و نام آنها برای تحقیقات در فهرست افراد ممنوع الخروج قرار می گیرد.

مرسی روز یکشنبه تهدید کرد علیه سیاستمدارانی که مسبب درگیری های شدید در برابر مقر اخوان المسلمین هستند تدابیری اتخاذ خواهد کرد.وی این سخنان را پس از آن بیان کرد که درگیری های شدید بین تظاهرکنندگان نزدیک به مخالفان و اسلامگرایان در برابر ساختمان جنبش اخوان المسلمین در حومه قاهره که به زخمی شدن صد و شصت تن منجر شد، در گرفت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار