روابط عمومی سازمان صدا وسیما در گذشت و فقدان هنرمند پیشکسوت تئاتر و سینما و تلویزیون "نادیا دلدار گلچین" را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران رویداد های خوب و بدی در مرداد سال گذشته رخ داد که به بخشی از آن می پردازیم.
بنابر این گزارش؛ شبکه تلویزیونی اسلامی در روسیه برای مسلمانان راه اندازی می شود و روسیه قصد دارد نام شبکه را که " ال تی وی"  است ،‌در ماه آگوست به روی آنتن قرار دهد.


 در ادامه،‌"رضا رضایی" از 24 ساعته شدن شبکه اینترنتی ایران صدا خبر داد و گفت: این شبکه شعبان همزمان با افتتاح رادیو تابستانه 24 ساعته می شود.
 همچنین در 15 مرداد 91 ،  شنیدیم سومین جشنواره مستند گزارشی رادیو تهران در سه قالب فیچر،  مینی فیچرو مستند برگزار می شود.
 در همان روزها پیشکسوت عرصه بازیگری" نادیا دلدار گلچین" در کما رفته و فرزندان او از مردم خواستند که برای بهبودی حال او دعا کنند.
 در ادامه در 23 مرداد 91 ،  متوجه شدیم که تصویربردار دو تله فیلم پناهنده  و "سیاه سپید" در شبکه سحر به پایان رسید و این خود اتفاق خوبی به نظر می آمد  
بنابر این گزارش در چهارشنبه 25 مرداد 91 ، "نادیا دلدار گلچین "بازیگر پیشکسوت سینما تلویزیون در پی یک دوره بیماری کلیدی و عارضه قلبی در گذشت و روابط عمومی سازمان صدا وسیما فقدان این هنرمند را به خانواده وی جامعه هنری کشور تسلیت گفت در تاریخ دوشنبه 2 مرداد 91  طی حکمی از سوی رئیس مرکز بسیج صدا و سیما،  امر الله مصداقی ، مدیر پخش شبکه یک سیما به عنوان اولین فرمانده پایگاه بسیج در این شبکه منصوب شد./ص


گزارش از :الهه عليزاده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار