مجموعه تلویزیونی مناسبتی "وفا" نقطه عطف کارنامه "لطیفی" در قاب تلویزیون و قرارگاه مسکونی طنزی مورد پسند مخاطبان درسال 86 شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ نوروز 84و  83 آثار نسبتا موفقی در تلویزیون تولید شد که مهران مدیری در سال 84 موفق به ساخت طنزی با نام جایزه بزرگ شد که از استقبال خوبی در نوروز برخوردار شد.
نوروز 85 و تلاقی اربعین و ساخت سریال هایی با حفظ حرمت این ایام انجام شد شبکه یک با ساخت فیلمی به نام پایان نمایش به ازدواج زوجی در دهه چهل پرداخت که به دلیل انقلاب و دستگیر شدن شوهر زن باعث جدایی آنها و ازدواج مجدد زن شد.
در این سریال "امین زندگانی" و "سولماز غنی" ایفاگر نقش زن و شوهر بودند که توانستند مخاطبان را پای تلویزیون نشاندند.
اما گیراترین فیلم سریال وفا ساخته "محمد حسین لطیفی" محصول شبکه سه سیما بود که یکی از جذابترین سریال های نوروز 85 به حساب آمد و بیشترین مخاطب را به خود اختصاص داد.
وفا در ایام ماه صفر و در نوروز پخش شد اگر چه طنز یکی از ویژگی های آن بود اما محور اصلی سریال نبود و محمد حسین لطیفی کارگردان سریال وفا با معرفی پوریا پورسرخ در فیلمش توانست چهره خوبی را به عرصه هنر وارد کند و بازی فوق العاده ای را از وی به نمایش گذارد.
داستان سریال وفا براساس معیارهای ایدئولوژیک جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت و در خصوص فرار جاسوسی از ایران توسط صهیونیست ها بود این سریال توانست در مدتها در ذهن مخاطب باقی بماند و نقطه عطفی در کارنامه لطیفی در تلویزیون محسوب شود.
نوروز 86یکی از سالهایی بود که آثار متفاوت و قابل توجهی از شبکه های تلویزیونی برای مخاطبان به نمایش گذاشته شد.شبکه یک با پخش سریال طنزی به نام روزگار خوش حبیب آقا پرداخت این سریال داستان فردی به نام حبیب آقا کارمند دارایی بود که همه از او انتظار زد و بند دارند اما او اهل این قبیل کارها نیست اما به دلیل مشکلات بوجود امده در زندگیش وسوسه به انجام آن کار می شود. سیروس گرجستانی نقش حبیب آقا را در این سریال بازی کرده که می توان گفت تنها برگ برنده این فیلم است.
در این سریال بازیگران دیگری چون سعید آقاخانی، محسن قاضی مرادی، امیر غفارمنش، حسن رضیانی، عباس جمشیدی فرد حضور داشتند.
یکی دیگر از سریال هایی که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت سریال قرارگاه مسکونی ساخته جواد رضویان بود که بیشتر از دیگر اثار مخاطب را به خوب جلب کرد.
قصه این سریال در خصوص پادگان سربازی بود که همه بچه ها برای گذراندن نوروز در کنار خانواده شان تصمیم به رفتن می گیرند اما با لو رفتن موضوع دودستگی در بین آنها ایجاد می شود.در این سریال بازیگرانی چون علی صادقی، جواد عزتی، مهران غفوریان، یوسف تیموری، مهران رجبی، یوسف صیادی، و جواد رضویان حضور داشتند و لحظاتی سراسر خوشی را برای اوقات فراغت مخاطبان ایجاد کردند.


گزارش از : مناشمسايي

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار