مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:"غدیر" كوسه آهنين آب‌هاي ايران ،توقف موقت قطار هسته‌ای ايران در ایستگاه آلماتی ... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:



"غدیر" كوسه آهنين آب‌هاي ايران

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/12/23/922600_395.jpg
 زیردریایی كلاس غدیر به خاطر سبكی خود از چابكى لازم براى انجام سریع مأموریت‌ها برخوردار بوده و انواع تجهیزات به‌روز الكترونیكی و مخابراتی نیز در آن تعبیه شده است.

قدم های بزرگ سیاسی و اقتصادی سالهای اخیر در سال جدید به بار خواهد نشست

 نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر گفت: در سالهای اخیر گام های بزرگی در عرصه سیاست و اقتصاد برداشته شده است و سال جدید با تکیه بر نامگذاری آن سال به بار نشاندن تحولات بزرگ و ایجاد حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تا پیروزی های بزرگی برای دولت و ملت ایران به وجود آید.

از ابلاغ رأي بركناري "سعيد مرتضوي" به وزير راه تا آخرين جزئيات اختلاس 15 ميلياردي بنياد شهيد
اجراي حکم قطعي فائزه هاشمي در دستگاه قضايي، ابلاغ رای برکناری مرتضوی به وزیر رفاه ، كشف سلطان گوشت ايران،ديدار رئيس قوه قضائيه با اصحاب رسانه و آخرین جزئیات اختلاس 15 میلیارد تومانی بنیاد شهید مهمترين عناوين خبري حوزه حقوقي قضائي در مردادماه 91 را تشكيل دادند.

چرايي شکست‌هاي پي در پي اصلاح‌طلبان در رقابت‌هاي سياسي

 طولاني شدن زنجيره شکست‌هاي پي در پي اصلاح‌طلبان در رقابت‌هاي انتخاباتي بعد از حوادث دوم خرداد از جمله پديده‌هاي سياسي قابل تامل در تحولات و مناسبات سياسي داخلي ايران است.

توقف موقت قطار هسته‌ای ايران در ایستگاه آلماتی
 قطار مذاکرات ایران با اعضای 1+5 در آلماتی پس از کش و قوس‌های در شرایط بهتری توقف کرد و از سرگیری این مذاکرات قرار است 16 و 17 فروردین در آلماتی آغاز شود.

پيروزي‌هاي دفاع مقدس ارمغان پيروي از ولايت بود
 رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: رزمندگان ما در دفاع مقدس با ولایت زنده شدند و با پی بردن به توانایی‌هایشان توانستند پیروزی‌های بزرگی را بیافرینند.

عذرخواهي شهيد بابايي


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/12/23/923406_843.jpg
عباس پیش آمد و برخلاف انتظار ما، که توقع داشتیم او به یاری‌مان بیاید، سعی کرد تا ما را از یکدیگر جدا کند و به درگیری پایان دهد؛ وقتی تلاش خود را بی‌نتیجه دید، ناگهان قیافه‌ای بسیار جدی گرفت و در جانبداری از طرف مقابل، با ما درگیر شد.

رئیس مجلس درگذشت خواهر اسدالله بادامچیان را تسلیت گفت
 رئیس مجلس شورای اسلامی درگذشت خواهر اسدالله بادامچیان را تسلیت گفت.

اعلام وصول طرح اصلاح قانون نظارت مجلس بر رفتار نمايندگان
 اعلام وصول طرح اصلاح قانون نظارت مجلس بر رفتار نمايندگان، مخالفت بهارستاني‌ها با طرح حذف تعطيلات تابستاني مجلس، بررسي و تصويب اعتبار‌نامه‌هاي الياس نادران و احمد توکلي،موافقت مجلس با فوريت ممنوعيت عضويت کارمندان و مديران ئستگاه‌هاي اجرايي در هيئت‌مديره ازمهمترين رويدادهاي مجلس در تيرماه سال 91 است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار