كرمي: بدمينتون در سال 91 پيشرفتي نداشت

اميد كرمي گفت: بدمينتون در سال 91 تنها به مسابقات كشوري ليگ و يك مسابقه بين المللي ختم شد.

اميد كرمي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ضمن اعلام اين مطلب اظهار داشت: مسابقات اربيل عراق تنها عرصه برون مرزي براي ملي پوشان بود و از طرفي ليگ برتر دير شروع شد و همچنان به اتمام نرسيده است و متاسفانه سطح مسابقات نسبت به سال گذشته پايين تر آمده است.

وي ادامه داد: سال گذشته 8 تيم در ليگ حضور داشتند ولي امسال اين تعداد به 6 كاهش يافته و از طرفي امتيازات تنها روي دو تيم گاز تهران و زنجان مي چرخد.

ملي پوش بدمينتون تصريح كرد: پس از حضور نوا آرماد سرمربي تيم ملي در ايران بدمينتون با پيشرفت خوبي روبرو شد ولي حضور در مسابقات بين المللي سال به سال كمتر شد و انگيزه ملي پوشان نيز پايين رفت و عرصه حضور آنها تنها به مسابقات كشوري و ليگ ختم شد.

كرمي در ادامه افزود: بازيكنان ما فقط تجربه حضور در مسابقات را ندارند و به همين دليل تجربه كافي كسب نكرده اند و نمي توانند در مواقع حساس از عهده رقباي خود برآيند.

ملي پوش بدمينتون صادق كرباسي را بهترين گزينه براي هدايت تيم ملي دانست و گفـت: 5 سال پيش در مسابقات غرب آسيا كرباسي هدايت تيم ملي را بر عهده داشت و ملي پوشان نتيجه خوبي را كسب كردند از اين رو مي توان گفت بهترين گزينه براي نوا آرمادا اين مربي ايراني است./آق
برچسب ها: کرمی ، بدمینتون ، اربیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار