فیلم سینمایی " رسوایی" و " تهران 1500" با 11 روز فروش در تهران و شهرستان ها به ترتیب 400 میلیون و 210 میلیون تومان فروختند.

علی سرتیپی تهیه کننده سینما در خصوص آمار فروش فیلم های " رسوایی" و انیمیشن " تهران 1500" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیان کرد: فیلم "رسوایی" از زمان اکران 23 اسفند ماه سال گذشته تا الان در تهران و شهرستان 400 میلیون تومان و فیلم انیمیشن " تهران 1500 " از زمان اکران ( 23 اسفند) تا الان 210 میلیون تومان فروش رفته است.

گفتنی است؛ فیلم " رسوایی" روایتگر افسانه است که همراه با خانواده اش در محله ای فقیر نشین زندگی می کند، او در محله ی بسیار بدنام بوده، بر اثر حوادثی با یک روحانی آشنا و این برخورد زمینه ساز حوادث مهمی در زندگی آنان می شود که در این فیلم بازیگرانی چون اکبر عبدی، محمدرضا شریفی نیا، الناز شاکردوست، کامران تفتی ایفای نقش کردند.

همچنین فیلم " تهران 1500"، داستان این انیمیشن که در سال 1500 هجری شمسی می گذرد، درباره ی زندگی گذشته و حال شخصی به نام اکبر آقا می باشد که به مسائل فرهنگی و شهرنشینی می پردازد.




این نخستین فیلم تمام انیمیشن ایرانی است که در آن بازیگران زنده تبدیل به کاراکتر انیمیشن شده اند و به جای خود صحبت می کنند، بازیگرانی که در این انیمیشن به جای شخصیت خود صحبت کردند می توان به مهران مدیری، گوهر خیراندیش، حبیب رضایی، مهتاب نصیر پور، بهرام رادان، هدیه تهرانی اشاره کرد./ص

برچسب ها: بسلن ، ملی ، بم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار