معاون پشتیبانی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل از ورود و اسکان بیش از 2 هزار و 363 نفر روز در قالب 370 خانوار و یک هزار و 673 نفر در مدارس اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / موسی عدالتخواه در بازدید از مراکز اسکان فرهنگیان اردبیل اظهار داشت: از آغاز تعطیلات تاکنون تعداد یک هزار و 673 نفر در قالب 370 خانوار، افتخار میزبانی را از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خوزستان، کرمانشاه، تهران، خراسان رضوی، زنجان، گیلان، هرمزگان، مازندران و یزد به سرزمین چشمه‌های آبگرم و بهشتی اردبیل داده‌اند.

وی، هدف از اسکان فرهنگیان را در فضای بسیار مناسب و مقدس مدرسه، استمرار ارتباط روحی آنان با فضای دلنشین و معنوی تعلیم و تربیت عنوان کرد و افزود: امیدوارم در ایام تعطیلات نوروزی با تمهید مقدماتی که ایجاد شده است، میزبان شایسته‌‌ای برای فرهنگیان و خانواده‌های آنان در استان دارالارشاد اردبیل باشیم.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اینکه سفر فرهنگیان به استان اردبیل در تعطیلات تابستان بیش از 10 برابر سفر نوروزی است، تصریح کرد: در حال حاضر استان اردبیل آمادگی استقرار شبانه‌روزی 20 ستاد اسکان در نواحی و مناطق با نظارت ستاد مرکزی مستقر را دارد.

عدالتخواه همچنین یادآور شد: 45 کلاس مجهز درجه دو برای استقبال از فرهنگیان در استان اردبیل تدارک دیده شده است.

قائم مقام ستاد اسکان فرهنگیان استان اردبیل افزود: به منظور ارائه خدمات بیشتر به مسافران فرهنگی و افزایش مسافران، تعداد 27 کلاس دیگر در قالب چهار مدرسه در ناحیه دو و 18 کلاس در قالب یک مدرسه در ناحیه یک اردبیل به صورت درجه دو تجهیز و آماده ارائه خدمات به فرهنگیان و خانواده‌های آنان شد.

عدالتخواه از پذیرش یک هزار و 212 نفر روز در 30 اسفندماه سال گذشته در قالب 210 خانوار و یک هزار و 19 نفر خبر داد و اذعان داشت: مدارس درجه یک دارای امکانات تلویزیون، یخچال، فرش، پتو، بالش و موکت با حمام و آشپزخانه عمومی و کلاس‌های درجه دو دارای فرش، پتو، بالش و موکت، تلویزیون در نمازخانه، یخچال در طبقات و حمام و آشپزخانه عمومی است/   س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.