حضور در مجموعه "ديوار"و كمكهاي مهدي سلطاني سروستاني تجربيات خوبي را برايم به ارمغان آورد.

تينا آخوند تبار ،ايفاگر نقش خورشيد در مجموعه "ديوار" در گفتگو به خبرنگار حوزه  راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران؛ گفت: به محض گفتگو با سعيد نعمت الله نويسنده مجموعه "ديوار" و خواندن 9 قسمت از كار در نهايت عشق و علاقه بازي و حضور در كنار بزرگان را پذيرفتم.
وي با اشاره به نقش خورشيد افزود: خورشيد با توجه به نبود مادر در زندگي اش و داشتن پدري خلاف كار در قلب خود احترام خاصي براي پدرش قائل است.
آخوندتبار ادامه داد: نكته قابل توجه در شخصيت خورشيد صبر و استقامت است كه با وجود احترام به شوهر عمه اش، پدر خود را هم دوست دارد.
بازيگر نقش خورشيد با اشاره به كمكهاي "مهدي سلطاني سروستاني" ايفاگر نقش "جميل"، اظهار داشت: در همه سكانس ها براي ايجاد حس درست و قابل لمس براي مخاطبان از تجربيات  استاد سلطاني سروستاني بهره مند شده و وي هم از هيچ كمكي به من دريغ نكردند.
آخوند تبار با بيان اين مطلب كه همكاري با تيم ديوار براي من افتخار بزرگي بود، گفت: خوشحالم كه در پروژه ديوار كه به كارگرداني با سيروس مقدم بود حضور يافتم و اميدوارم اين شرايط دوباره  تكرار شود.
وي ادامه داد: "سيروس مقدم" به لحاظ شخصيتي و اخلاق حرفه اي زبان زد همه عوامل هستند و من از او بسيار آموختم.
وي خاطرنشان كرد: خوشبختانه با توجه به نظرات مخاطبان مجموعه "ديوار" مورد توجه قرار گرفته و من از اين اتفاق خرسندم.
گفتني است؛ "تينا ‌آخوند تبار " سريال "دختران حوا" به كارگرداني "حسين سهيلي زاده" را براي پخش از شبكه 5 سيما و فيلمهاي "طلاق به سبك ايراني" به كارگرداني "فريد كلهر "، "هر چي خدا بخواهد" به كارگرداني "نويد مهيندوست"، "آزاد راه" به كارگرداني "عباس رافعي" و "رسوايي" را به كارگرداني "مسعود ده نمكي" را در نوبت اكران دارد./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار