بازديدهاي نظارتي از مراکز اقامتي، رستوران‌ها، مراکز پذيرايي بين راهي، دفاتر خدمات مسافرتي و مراکز اقامتي در کل کشور در سه روز منتهي به پايان سال 91 ، نه هزار 652 مورد اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی؛ «منوچهر جهانيان» معاون گردشگري کشور و رئيس ستاد مرکزي تسهيلات سفرهاي کشور گفت: کنترل نرخ، کيفيت، کمييت و نحوه برخورد و رفتار با مسافران و گردشگران نوروزي را از جمله اهداف بازديد هاي نظارتي است.
وي گفت: علاوه بر فعاليت کارگروه نظارتي ستاد تسهيلات سفر ، تاسيسات و موسسات گردشگري از سوي . بخش هاي بازرگاني، تعزيرات، شبکه بهداشت، اماکن و سازمان توسعه صنعت و معدن نيز مورد ارزيابي قرار مي گيرند.
جهانيان مجموع تشويق واحدهاي فعال از28 تا 30 اسفند ماه 1390 را 185 مورد عنوان کرد و افزود : از اين تعداد 154 مورد مربوط به استانها و 31 مورد مرتبط با مراکز اقامتي، دفاتر خدمات مسافرتي و مراکز پذيرايي مجموع مناطق آزاد بوده است.
به گفته وي در اين مدت 804 تذکر به تفکيک 644 مورد مراکز استاني و 160 مورد مجموع مناطق آزاد به مراکز سهل انگار در ارايه خدمات به مسافران و گردشگران و 116 فقره اخطار کتبي به مراکز پذيرايي و اقامتي و دفاتر خدمات مسافرتي داده شده است./ص
برچسب ها: گردشگری ، اقامت ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار